Ülkemizde maske sağlık için mi yoksa bir aksesuar olarak mı kullanılıyor?

Ülkemizde salgın nedeni ile takılan maskeler toplumun büyük bir bölümü tarafından maalesef yanlış kullanılıyor. Ağzını kapatıp burnunu açık bırakanlar, aynı maskeyi 2-3 gün kullananlar, maskeyi cebine, çantasına atanlar, kullandıkları maskeleri işi bitince yerlere atanlar, maskeyi sağlıktan çok aksesuar olarak üreten ve kullananlar kısaca ne ararsanız var. Toplumun çok az bir bölümü ise maskeyi bilinçli kullanıyor, sanırım maske takmanın da bir eğitimi şart oldu gibi. Peki ülkemizde maske sağlık için bir zorunluluk mu yoksa bir aksesuar olarak mı görülmeye başladı?
Ülkemizde maske sağlık için mi yoksa bir aksesuar olarak mı kullanılıyor?
Sağlıktan çıktı aksesuara döndü
Sağlık için
Maskeyi çok az insan bilinçli kullanıyor
Ben kullanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ülkemizde maske sağlık için mi yoksa bir aksesuar olarak mı kullanılıyor?
Cevapla