AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Ne oluyor bize biz çiçekleri koparıcak kadar cani mi olduk. Can almak bu kadar mı basit. İnsanlığımız ölüyor her kadının göz yaşında
Bunlar ne zaman son bulacak bilmiyorum ama sonumuz hiçte iyiye gitmiyor.
Cahillik arkadaslar cahillik bu topraklarin maalesef ardamarina islemis cikmiyor
Ya Gercekten Bizim milletin erkekleri cahil cahil yetistirsigi icin durum Boyle 😱
Di mi 😞 haklı bir gerekçe göstermeye çalışanlar var bir de kim bilir kadın napti diye , naparsa yapsın bu mu yani!!!
Cehalet!!
Hop orda dur kadın erkeği öldürünce sevinenler burda cehaletten mi bahsediyor hepsine aynı tepkiyi göstereceksiniz, siz de bu toplumda siniz çokta farksız değilsiniz
@Rodeocu10 öldürmenin hiçbir türlüsü kabul edilemez. Hiçbir canlıya şiddet de öyle !
Hepimizin tek kalıba konulmasına hak vereni onaylayan sen burda iki taraflı oynuyorsun
@Rodeocu10 yanlış düşünüyorsun. Her erkek bir değildir hepsi öldürüyor demiyorum ama kadına gerçekten kadın olduğu hissetirilmiyor toplumumuzds
Tabii ki bunun tasvip edilecek bir yanı yok
Ama o alt tarafı olan şeyler nasip olmayınca insan deliriyor
Türk insaninin saldirgan yapisi. Modernlikten uzak cehalet kokuyo
Herkes bu tür olaylarda tek taraflı konuşuyor işin gerçeğini aslını bilmeden o yüzden yargılamak bize değil devlete düşer
Devletin yargısına güveniyor musunuz?
Biz burada yargı dağıtıyoruz. Bu işin aslı astarı ne olursa olsun hiçbir insan başka bir inşa tarafından öldürülmesi hak etmiyor!
Dagitmiyoruz ***
Ben devletime herzaman güveniyorum
şaşırdık mı
?
bunları yetiştirende bir anneydi!
neye kızıyoruz
toplumun geldiği
bu değil mi?
şaşırdığımız nokta ne?
siyasal islam
ortaçağ yaşıyoruz!
Hayır buna katılmıyorum bir kişiye ne kadar aile iyi eğitimle birlikte düzgün yaşamayı iyi insan olmayı aşılasa da o kişinin içinde varsa yine yapacağını yapar. Bunun örnekleri fazlasıyla var annesi hakim babası savcı olan bir cocuk vardı Görkem mi ne ne oldu ailesi iyi eğitim verdi ne oldu? ailenin iyi eğitim sağlaması veya yetiştirmesi işe yarasaydi bunda yarardı. Lütfen aileleri bilip bilmeden yargılamayın.. Bu tamamen kişinin kendi iradesiyle gerçekleştirdigi bir durum buna verebilecek cok örnek var..
@minikhırçınkedi
tek örnekle geneli açıklayamazsın!
tut ki verdiğin örnekte
annenin babanın davranışarını biliyor musun?:DDDDDDDDD
O zaman seni örnek verelim her gün burda sorduğun sorular var görüyoruz yorumlarını da görüyoruz
annen ve babanın sana eğitim vermediğini mi
yoksa iyi yetiştirmediğini mi gösteriyor?
Öyle mi düşünmeliyiz? Herkesin kendi iradesi var.
Kimse evladının kötü olmasını istemez onun annesi babası ne durumda olduğundan haberin var mı da ailesi hakkinda yorum yapıyorsun?
@minikhırçınkedi
burada herşey tiyatro burayı geç
konuştuğumuz kon uburası değil
Her neyse bu konunun ailelerin yapısıyla alakası olmadığını düşünüyor ve savunuyorum. Iyi günler..
Bu güller bütün kadınlarımıza gelsin ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
Çünkü Hayvan. İnsan İnsana Bunu Yapmaz. Gerçi Hayvanlara da Hakaret Oluyor...
Amerikada idamın kralı var önüne geçilebilmişmi türkiyeden daha fazla bu tip vakalar idam çözüm değil çözüm eğitim
Toplumu revize edeceksin katletmmeyeceksin!
Detayın sonunda yazdığın gibi her şeyin başı eğitim
Çok üzgünüm bu durum beni psikolojik olarak çok yıprattı son 6 aydır fazlasıyla hassasım bu konuda
😞 yipratmayacak gibi değil. İnsan ölümü çok kolay hale geldi bu hale getiren de başka bir insanglu
Bosansanda kurtulamiyosun iste, nasi bir dunya bu nasi bir hastalik bu boyle..
İdam bir ödüldür. Cezasını canıyla ödediği için cehennemden yırtıyor. Bir nevi kısas cahil cahil konusmadan once bir araştır bu düşün biraz oku.
ne alakası var canıyla ödüyormuş sa
onuçta öldürdü mü öldürdü bitti
sonuçta
Çok biliyorsun sen awk (ölürdü mu öldürdü) he
Yapmış olmak için yorum yapma kodumun cahili seni.
birader kötü anlamda demedim yanlış anlama
Bro ben boş konuşmam yargılamadan önce anlayacaksın yanlışım varsa açık açık söyleyeceksin.
tamam yanlış birşey dediysem kusura bakma grsrz
Çoğu nafaka yüzünden öldürüyor. Şu nafaka işini çocuklara diye kısıtlasalar keşke. Olan kadınlara oluyor aylık 500-1000 lira için
Bu nasıl düzen ya! Ne amaçları anlamadim ne istiyorlar kadınlardan hem cinslerim inan anlamadim bu vahşice insanlik dişi olay
*Dışı*
Sus sesini cıkarma !!!
İnsan oldugunu ögrenicekler 😬
Dünya kötü bir yer ozellikle benim gibi insanlar için.
Böyle şerefsizleri bu virüse maruz burakıp ölüme işkence gibi bırakıp gideceksin !!!
Bazen katiller' bazende ölenler suçludur' kim haklı bilinmez'
Cunku idam yok idam olsa buna cesaret edemrzdi köpek
Aldatma vardir. Yoksa kimse bu haddeyd gelemez. Adam içine sindirememiş olabolir. Bu öldürme hakkıni vermez ama öleni de pamuk gibi masum yapmaz.
Kadın boşanmış zaten. Üzerinden çok zaman geçmiş. Bunu yapmasının sebebi kadının Facebook hesabi acmasiymis!
Yine de hiçbir gerekçe can aldırmayı gerektirmez!!!
Olayı bilmiyorum. Haberkerde de gormedim. Sen be dersennona inanirım şu an.
Eline sağlık paylaşımı yaptığın için. böyle şeyleri görüp ders almalı insalar
Hayvan oğlu hayvandan ne beklenir ki böylelerini asmaktan başka çare yok sanırım birde Müslümanlığı ağızlarına alıyorlar ya ben bitiyorum.
Ülkemizde kadına şiddetin, tecavüzün, pedofilliyin durmadan artması çok üzücü durum
Çok üzücü maalesef.. cehennem gibi bir yer haline geldi Dünya!
Bu durum maalesef bizim ülkede yaygın. Kadınlarda eline silah alıp vura bilir. Bunun için güce gerek yok ama her kes kendi hayatını yaşamalı. Kimsenin hayat çalmaya hakkı yok
Yok! Kadın bosanmis bir de. Sal gitsin değil mi Facebook hesabı açtı diye öldürmek neden !
Ya benimsin ya da kara toprağın kafasını yaşıyorlar bunlar
İşte kadınların hatası her gördüğü erkekle evleniyor nedir ne değildir bilmiyor
Öyle mi !! Bir kadın sadece cok sever! Bir adamı dünyanın merkezine alır. Çünkü himaye edilmek kadının yaradilisinda vardır.
Erkek bunu başaramaz, yapamaz. Sevmeyi bilmez bile! Çoğu için sevgi seksten ibaret. Ev işlerimi yapsın, güzel yemek yapsın, yatakta orspluk yapsın! Erkekler sadece bu kafada !
Ben evlenmicem kadın benden ayrılsin ayrilsigi gün ölse umrumda olmaz biter benim için
Bu kadına şiddeti aslında sosyal devlet yapısına bağlıyabilirsiniz yani konumunuz kaderiniz
Bıktık bu feodaliteden ama bizim kadınlarda seviyor be.
Bu zihniyette olan erkeklerin hepsinin Allah belasını versin
Başlıkta yazdığın insanları sevmedikçe katilleri sevdikçe biz çiçek koklasak boşa.
Tabiat çerçevesinde hayvan insan kendisini terkeden dişisini öldürdü olarak geçer.
Kadına şiddetin önlenmesi için caydırıcı bir kanun çıkması gerekmektedir. Eğitimdede buna önem verilmeli
Bu konuda bizdeki cezalar Avrupada bile yok ama bizdeki kadar vaka da Avrupada bile yok. Bu işin cezayla olmadığını ne zaman anlayacaksınız
Veren Allah sa Alan kesınlıkle bır mahlukat olamaz yazıklar olsun bir cana kayana teşebbüs edene..
Olamaz, olmamalı. Hiçbir canlı başka bir canlı tarafından bile isteye öldürülmeyi hak etmiyor. 😞
👍🏻
bunları alacaksın her türlü işkence yapacaksın mahvedeceksin bunların hepsini
O yazdiklarin olmamis demekki. Oldurmek gerekmezdi. Lanet olsun boyle zihniyete
Aklı sıra erkeklik yaptı :) ya gerçekten böyleleri hadım edilmeli
Kadınlar artık erkeklerden tiksinmeye korkmaya yaklaşamamaya güvenememeye başladı Allsh sonumuzu hayr etsin
Lanet olsun bu zihniyete..
Lanetler olsun !
Kadın cinayetleri kıyamet alametlerinden o yüzden ne bitecek nede ağr cezalar alacaklar.
Bukadar kötü değildik biz yaa...
Değildik...
İnanamıyorum artık gerçekten...
İdam edilmeli orada kadının yanında.
Burada sıkıntı hükümette çözüm belli orada sorgulamadan asmak. Asmıyorsa katili tartışmak yanlış. HÜKÜMETİ TÜRTIŞMALIYIZ.
İdam kesinlikle gelmeli!!
İlk okulda öğrenci öğretmene sopa getirip verdiğinde ilk dayağı kendi yiyeceğini bilir.
Anladınmı önce kişi kendinin masum olduğuna inanmalı.
Sorsan Rize halkı yürekli insanlardır, gördük.
Kusura bakmasinlar ama ayni dogu karadeniz insani dogu anadolu dan sonra ulkenin bence en cahil kesimini olusturuyir
Her yerde böylesi var maalesef!
Hey yerde böyle ama maalesef doğu karadenizdeki cahillik çok hatsafhada
Öyle böyle değil mesela orta karadenizde bu kadar cahillik yoktur samsun felan liman kenti sonucta ticaret var para var ve dağlık değil.
Ama özellikle bu dağın oldugu her bölge istisnasız cahil oluyor. Cahil kalıyor kardesim
Rizede, Trabzon, Gümüşhane, Bayburt teki cahillik emin ol başka bir boyut.
Yasım 26 İstanbul Cocuguyuz kozmopolit büyüdük heryerden insan tanıdık heryerden ama heryerden ama dediğim gibi benim tespitim bu.
İlk doğu anadolu
sonra dogu karadenız gelir hatta yer yer kapısırlar.
Kadına şiddet yasaları daha ağır olmalı
Bu zihniyetten nefret ediyorum.
Nefret az!
Midem bulanıyo
Cahil insanların problemleri.
Maalesef.
Yine mi kadin cinayeti?
😞😞
Allah belasını versin
Kari koca arasina girilmez.
@SelenBektass54 Sazan mevsimi açıldı. Oltaya hemen biri takıldı 😂😂😂
@SelenBektass54 Saygısız mısınız?
Bu arda nacizane kendi görüşümü de paylaşayım.. Kadın cinayeti adı altında paylaşılan bütün haber ve tepkilere karşıyım. Cinayeti de cinsel ayırımcılığa uğratan bu zihniyet en basit ifadesiyle "AHMAKÇA" dır.
Hangi cinsiyete, yaşa, ırka, düşünceye, dine, inanca.. vs ait olursa olsun , cinayet en adi fiildir.
İnsan yaşamı ise en kutsal değerdir. Bilmem anlatabildim mi?
Karaktersiz ya
Anlaşamıyorsan boşan kardeşim
Boşanmış zaten. Boşandığı eski karısı sosyal medya hesabı açtığı için...
Eee onane o zaman valla sinirlendim
Çok üzücü erkekleri anlamak imkansız
Bütün herşey şu gereksiz erkekler yüzünden oluyo
kadın cinayetleri bitmeyecek zihniyet değişmedikçe
İnsan olmayı beceremiyorlar o yüzden
Yazık üzücü durum. Uyan güzel ülkem uyan.
hiç iyiye gitmiyo bu durumlar.
Gitmiyor. Önünü sonunu düşünmeden hareket ediyor insanlar. Kim bilir kav evladi vardı o kadının.
İnsanlık yok oldu çünkü.
Kalmadı... Biz de hiç kalmadı..
İdam gelse keşke yoksa cinayetler asla bitmeyecek.
Keşke gelse keşke..
Devlet neden korkuyor, idamı getirmekte?
Bu adami orada vurmalari gerekirdi
Vuracak kimse olmasa da seyirci kalanların olduğuna eminim ne yazık ki
Üzücü gerçekten
Bu soruyu daha önce başka biri sordu.
Olabilir, ben görmedim. Görseydim yine yazardım. Amacım soru sorup xper kazanmak degil. Bir kadının sessiz çığlığını duyurmak. Yazacak çok şey vardı yazamadım zaten başlıkla yetindim.