Ölecek olmak güzelliğimizin toprak altında ayrılacak olması?

Ne biliyim kendimim ya hani kendi güzelliğim vs, o bile bırakacak mı beni. Yaş 22 oldu 30a 8 sene kalmış yaşamak için 8 senem var en fazla gibi. Sonrasını çocuklarım için yaşardım. Belkş onu bile görmem erken ölürüm 22 olmuşum şu zaman dek istediğim gibi hayatım olmamış ne biliyim ne kalmış ki genç kız olarak 3-5 senem var anca

Ölecek olmak güzelliğimizin toprak altında ayrılacak olması?
Cevapla