AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Hayat adil değil malesef
Öyle bir malikanem olursa dışarı hiç çıkmam ki. Tabi evde kalırım.
Bu kadından nefret ediyorum
Terbiyesizlik başka bir şey değil ✂️
Allahın gorgusuzu evde kalmış boş boş duyar kassinlar
şu an herkes takip ettiği ünlünün takibinden çıksın 🤭
Bu mesajı verirken, biraz mütevazi olabilseydi, daha samimi ve etkili olabilirdi...
Bekara karı boşamak kolay diye çok güzel bir söz vardır Anadoluda.
O söz senin kadar güzel olamaz
Herkesin yaşam şartları eşit değildir. Parası olmayan ev gecindiren birisi nasıl evde kalabilir kii ne yiyip ne içecek bunlar zengin olana hayat pembe
Biz onlara " tuzu kuru "diyoruz, çalışmak zorunda olan insanlar var,
kim istemez evde kalmayı?
Çıkın deseler de linç edeceksiniz.
Bari evin reklamını yapsın
Demeti eskiden beri sevmem. Sonradan görme flash tv dansçısı. Yönetmenler bunda ne buluyor anlamıyorum. Ayrıca arapların güzellik anlayışına...
Parasi olan kaliyor biz napalim olelim Allah belasini versin boyle ulkeyi yoneten tum cebini dolduran partilere particilere belediyelere Allah in azabi gelince evden cikmiyonuz gooot korkusu Allah korkusunun onune gecti
maalesef mantıklı değil..
Görev başındaki askerler, doktorlar, öğretmenler söylediğinde beklenen etki olmuyorsa denemek mantıklı🙁
Bu birazdaha ilerlerse hepsi pişman olacak ama fayda etmiycek merak etmeyin 😀😀😀
kadin evinin baahçesinde ne var ki yani
Hiçbir şey yok canım nolacak :))
evet hicbirsey yok hepimiz bahçeye cikiyoruz yasak mi butun unluler paylasim yapiyor bununla ilgili ister samimi gelsin ister gelmesin turkiye halki bunu uygulamakta zorluk çekiyr kimse dinlemiyor hele ki izmirde
Yasalar.. kanunlar örümcek ağı gibi sadece büyüklere işliyor. Küçükleri es geciyor.
Evinin bahçesi. Ne var bunda?
Zengin ya. Bazı insanlara batıyor
@Zeynocmzz yani zenginliğiden çok evdekal’ı yanlış anlamışlar. Evdekal öyle odaya tıkıl değil. :)
Tabiki
Zengin olması niye batsın yahu? 😄 Havuzlu villasıyla Instagram pozu verip 1 göz odada 5 kişi kalan aileye evdekal demek size komik gelmiyor mu gerçekten?
Dünyanın kendisi komik zaten :)
Yoo. Hepimiz vatandaşız ve o paylaşımı yaparak duyarlılığını göstermiş. Nerden bilsin senin 1 odada 5 kişi kaldığını? Herkes imkanları dahilinde yaşar
@Zeynocmzz bilmesine gerek yok, Türkiye şartlarında bir postu 500 bin like alan biriyse herkesi düşünmek zorunda bence.
Dimi dimi. Cumhurbaşkanı çünkü. Herkesi düşünsün!, ihtiyacı olana yardım yapsın..
@Zeynocmzz tek bir cümleyi evirip çevirip soktuğun hal peki? :) Yardım yapsın mı dedim?
Yazdığından bu anlam çıkıyor hiç kusuru bakma
@Zeynocmzz anlamı çıkaran sensin, onu yazan ben değilim.
Bunu yazmışsın ki, bu anlamı çıkarmışım değil mi?
@Zeynocmzz “anlam çıkarmışım” diyorsun. Ben onu yazmadan sen cümlemden kendine göre anlam çıkarıyorsun. Ben de senin bu cümlenden evde sıkıldığın anlamını çıkarıyorum o halde, yazdın ki çıkarıyorum 😄
Demek istediğim şey şu, şu an yaşadığımız olay çok ciddi ve birçok insanın gerek fiziksel gerek psikolojik sıkıntılar çektiği bir döneme girdik. Bu dönemde bu çağrıyı yapmaları elbette güzel, örnek olur ama bunu daha usturuplu şekilde yapsa bence daha hoş olurdu. Sence sıkıntı yoksa yoktur.
(Burayı iyi oku) Herkes, imkanları dahilinde yaşar. Kim nerde oturmuş, ne yapmış kimseyi ilgilendirmez. İmkanı var ki havuzlu evde oturuyor. Sen de otur. Hayatını, diğer insanları düşünerek yaşamak nedir ya? Hı tabiki bunu düşünecek konular da olur. Ama bu durumda (e. k. çağrısı yaparken) kimsenin yaşantısı kimseyi ilgilendirmez.
Daha fazla muhalefet olmanın anlamı yok. Hadi byy
@Zeynocmzz muhalefet olmak ile tartışmak arasındaki farkı bildiğini düşünüyorum. Ben ünlü diye gitsin gecekonduda otursun demiyorum ama lafı hala çekip çekiştirme derdindesin o sebeple bizimkisi tartışmak değil boş yere laf anlatmak oluyor :)
@PsychoBabble hoşgörülüğüne hayran kaldım.
Sağdaki dee evde kalmak isterdi eminim.
Hey Ya Rabbim..
Havanızı da atmasanız olmaz
Der tabi tuzu kuru tötü sıcak
Varlıktan fayda var ben yokluğun A. Koyayım..
Aynen öyle, çok haklısın hiç fayda yok hemde, yoklukta dediğin gibi işte
Aslında yokluk diye bisey yok. Sadece sömürücü ve doymak bilmeyen bir insan topluluğu var ve onu doyurmaya çalışan elinden herseyi alınmış insanlar var :(
Çünkü o çimde tuvalet yapıyor
Hayır hiç samimi değil.
küfür edecem hesap banlanacak!
Gidiyim de bende şişme havuz aliyim bari 😂
Fakirliğin gözü kör olsun
Zengin olsam yeminle çıkmazdım.
Bu karıyı hiç sevemedim zaten
Ünlüleri ciddiye almıyorum
Tabi onların tuzu kuru
Çok samimi gerçekten😁
Soldakinin evi güzelmiş.. sağdaki kıskanmasın..;)
İnstagramın amacı gösteriş. Arkadaşın amacıda bu.
Burada zekânın önemi devreye giriyor işte.
ben çatıya çıkıyorum daha güzel...
Böyle sistemin canı cehenneme diyorum..
Kolay para kazandıkları için diyorlar.
türk dizi izlemiyorum bunlara prim para vermiyorum
Sonradan görme zenginlik böyle işte
Ünlülerden nefret ediyorum alayının...
Bekara karı boşamak kolaydır.
Dısarı cıkmamak su an için en iyisi efendim
Hayal dünyasında yaşıyorlar..
Kendi evinin bahçesi 😂😂
Maddi durumu kötü olanlar ne yapıcak
Patronlar sabah işte ol diyor hiç evde kal demiyor
Görmemişlik mi görgüsüzlük mü bilemedim
Ona da diğer tarafta cehennem de kal diyecekler 👌
Samimiyetsiz hareketler..
Amaçsız diyorum ben ona 😂
Ben ikisi karışığım😂
Olur kalırım havuzun başında ikimiz oturalım 😉
Çok söz var ama diyecek ama demicem
Havuz onun... Girsin
Umrumda değil
@Avukat-Ankara
bence de anlamsiz
Bu kızı hiç sevmiyorum
Hiç dememesinden iyidir