Milli eğitim bakanı 30 Nisana kadar uzaktan eğitime devam dedi! Dengeler bozuluyor mu🤷♀️
#Birhayalimvargibi🌸
#Birhayalimvargibi🌸


Bu sene liseden mezun olacak arkadaşlar ne yapacak onu merak ettim ben şimdi. Onların bir senesini mi yiyecekler yoksa herkes otomatik olarak mezun mu edilecek süre bir daha uzarsa
aynen öyle olursa zaten bir yıl kalmıştım şimdi 12deydim daha gitmem okula sıktı
@muhammed6681 Dersleri geçtik diyelim uzaktan eğitim falan bir şekil öyle anlattılar işlendi konular desek. Ama sınav yapıp bilgileri ölçmesi gerekiyor. Ha koranavirüs durumu varken bunu da yapması olası değil gibime geliyor süreç uzarken uzarsa eğer. Bence otomatik ya mezun edecek ya da tekrara bırakacak bana kalırsa. Lise son öğrencileri mezun edilmeli süreç uzarsa.
okula verilen ara uzatılmadı. yüz yüze eğitim tamamen bitti. uzaktan eğitimler yapılacak. üniversiteler için de uygulama dersleri yazın yapılacak diye söyleniyor. büyük ihtimal yaz okulu ve stajlar iptal olacak diye düşünüyorum. umarım mantıklı bir sınav açıklaması yaparlar
Mecbur her türlü okula gidilecek zaten. Ben geçen sene mezun oldum benimde kursum tatile girdi. 30 nisandan sonra başlayacak. 1 ay kalmıştı bitmesine araya corona virüsü girdi uzadı.
Çok doğru ve yerinde bir karar ülkemizde yeni tanı sayısı her geçen gün artıyor.. Tanı olduğu müddetçe geleceğe dönük endişe olucaktir takı son kişi tedavi olana dek.. Bu zorlu bir süreç ama atlaticaz.. Hep birlikte üstünden gelicez
Cevap
63Cevap
Yazın okul mu olur diyenler üniversitede yaz okuluna kalmamış sanırım dkshsks süper oluyor hemde. En sevdiğim eğitim şekli
Zaten 30 Nisan Perşembe gününe denk geliyor. Ne yani Cuma günü mü okula gidilecek?
Bence yaz tatili de buna dahil edilir. 🙄
Pardon uzaktan eğitim son buluyor ama okul açılacak demiyor. 🙄
İnşallah kalırız, ben okulun bitmesini istemem. Bir de son senem, mezun olmama 4 ay kaldı diyordum...
Okul bitsin bence okula kimse gelmiyor du bizim sınıf ben 2. Dönem hiç gitmedim okula
Gözün aydın kapandı
temmuz ve ağustos'da okul olmaz. mümkün değil bu, belki haziranda full yüklenirler haftasonu tatili bile yapmadan.
Bekliyor ve tahmin ediyordum bunu. Yanılmadım, ikinci tur karar da artık yaz tatili gelebilir bunu da ülkenin durumu belirleyecek...
Haziran dan sonra salarlar herkesi.. Rahat ol.. Bir tek haziranda öğretmenler müfredatı biraz sıkarlar yetişltirmek için.
Ramazan geliyor kimsenin okula gideceğini sanmıyorum.
uzaktan eğitim ile bitirilir ama belki haziran sonuna kadar uzayabilir
YKS ciler ses verin bakıyım halimiz harap mı sınavı da erteleseler bari biraz
Üniversiteliler için değil. Yökten bilgi gelmesi lazım bize
Hadi ya🧐 O zaman bize yok henüz.
Evet, canım. Meb 'in aldığı karar bu
Yani ilk okul, orta okul ve liseliler için geçerli.
Valla şu zor zamanları atlatarım da bunun hiçbir önemi yok Yeter ki bugünler bitsin
Şu tehlikeden kurtulalım da okula gidelim ne olacak 🌺
Öf öfffff her şey tepe-taklak oldu allahım sen bizi kurtar şu illetten
Planlanan bir mufredat var. Yazın okulmecbur olmadıkca olmaz. Zor gunleri en kısa surede atlatmalıyız.
Evet üniversite temmuza kadar çekildiğine göre gidilecek
Evet büyük ihtimal herkes yazın okula gidecek ve herkes yazın full çalışacak.
Evet uzatılacagı bellıydı zaten ama dengeler bozulurmu bılınmez
zorundasınız..
şimdi gidip ölmektense, bir yazınızı feda edin..
Walla akıllı adam ziya selçuk. Bu gidişle yaz tatil8ni de yaparainiz
Aman sanki eğitim var da. Sınavlara girerler, biter
Açığı bir yerden kapatacaklar tabi :( Yaz tatilini hatta hafta sonlarını bile alabilirler :(
Yazın okul mu olur o sıcaklarda. Kimse gitmez bunu yapamazlar...
En alternatif çözüm bu gibi duruyor.
her türlü seneryoya açığız dedi belki 2 haftada herşey geçecek erkene alıncak
Tatiller iptal edilebilir bu yıl'' ama bu bile henüz belirsiz'
Nisandan sonra anlaşılır artık''
Bence gidin arkadaşım, ortalık sakin olur yıllık izini rahat geçiririz :D
Bu durum atlatılsın da okula gitmek isteyin bir zahmet..
O değil milletin tatil yalan oldu Eylül de gidilir denize
Gidiceksiniz tabi ben mi gidiyim bu saatten sonra 😏
Şu virüs belası geçsin de varsın bir yaz okul olsun ne önemi var ki ama okul olacağını pek sanmıyorum
Muhtemelen yaz tatili olmayacak.
Ben sınavları çok merak ediyorum
Aynen onlar nasıl olacak
Belirsiz
Ahahaha yazın da bir zahmet okula gidin öğrenciler :D -18 yaşsın galiba :D
eğer sokağa çıkma yasağı ya da karantina daha da uzarsa yazın gitmek zorunda kalacaksınız
İnşallah. Biz de siz okuldayken rahat rahat tatil yaparız
Virüsü atlatalım da gerisi hallolur
bizim üniversite dönemi kapattı zaten
@Lizzzz sdü.
Yazın okula gitmek istemiyorum ya
Mecbur kalacağız çok sanssiziz
Büyük ihtimal ile öyle olacak
Bu sene okul işi bitti bana sorarsan.
Genelde yazın pek giden olmaz
Saglik okuldan daha onemli en uygun larar
Efendim bende sağlık meslek lisesinde okuyorum
Yazın eğitim olur bu gidişle...
Muhtemelen
okullar açılmaz artık korkma
Hayır Online eğitim var zaten
Evet, bebelere balon.
olabilirmiş bu zaten :D
Kalalım ne olacak da olanlar oldu zaten
Büyük ihtimalle gidersiniz
inşallah giderlerde yazın çoluk çocuk gürültüsü dinlemeden huzurla tatil yaparız
Oyle görunuyor ogrencilerin allahnyardımcısı olsun
Yazı görüp görmüceğimiz meçhul.
Cocuklar ders çalışırsa bozulmaz
Oleeeeeey @Dubaiprensi ile görüşebiliriz
😅
Henüz üniler için yökten bir açıklama yok
evet yazın okul olacak
Büyük ihtimalle yoksa 1 er yılımız gidecek
Hastalıklar bitsin de ne olsa olsun
Yazın gideceğimizi bile düşünmüyorum
Yaz sıcağında sürüne sürüne okula gideceksiniz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?