#EvdeKal deniyor, peki neden sokağa çıkma yasağı ilan edilmiyor?

#EvdeKal deniyor, ama neden sokağa çıkma yasağı ilan edilmiyor?
#EvdeKal deniyor, peki neden sokağa çıkma yasağı ilan edilmiyor?
İtalya'da da böyle hafife alınmıştı ve sonuç ortada. Vaka ve ölüm oranı Çin'i bile geçti. Üstelik ülkemizin imkanları da belli... Neden her şey daha kötü olmadan sokağa çıkma yasağı ilan edilmiyor ki hastalık daha fazla yayılmadan tedaviler olsun bitsin? Üstelik 2 - 3 araç kullanıp işe gidenler var hala, onların da ailesi, çoluğu çocuğu var. Neden kimse düşünmüyor bunları?
#EvdeKal deniyor, peki neden sokağa çıkma yasağı ilan edilmiyor?
Cevapla