AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
182Cevap
Hangi ilde deprem olmussa o ilin hayvanat bahçesine gidip yiyecek birseyler bırakabilirsin
Bütün herkes için yardım edelim elimizden geldiğince
Geçici barınaklara ihtiyaçları var o hayvanların, her tür hayvana farklı bir geçici barınak.
Böyle felaket görülmedi bu günler tekrar yaşanmaz umarım
Ah kurban olayım ya en çok bebeklere ve hayvanlara üzülüyorum. :(
Kedinin bakışı bile olayın vehametini gözler önüne seriyor resmen. Kıyamam ya
Valla hayvanlara karşı ayrı duygusal bı merhametliğim var her gördüğümde içim sızlıyor:(
Rabbim depremden etkilenen tüm canlıların yar yardımcısı olsun.
Barınaklar açabiliriz, karınlarını doyurabiliriz, sıcak bir ortamda tutabiliriz.
faydalı paylaşım için teşekkür ederim onların dili yoksa bizim onların sesi olmamız lazım
Ben de bu akşam mama yollamayı düşünüyorum, paylaşım için teşekkürler
Onlar bir şekilde başlarının çaresine bakıyor bence
Göçük altında kalan hayvanlar veya genel olarak sokakta kalmış evcil hayvanlar kendi başının çaresine bakamaz...
teşekkürler 🌸💕
hayvanlar için de bişeyler yapmalıyız 🌸💕
Hayvanlarda bir can taşıyor onlarında kurtarılması gerekiyor.
hayvanlarımızıda unutmamak lazım gerçekten geçmiş olsun türkiyem.
Kedi ve köpekler ilk akla gelen hayvanlardan ama köylülerin baktığı büyük veya küçük baş hayvanlar için ayrıca yem gönderilmeli
Hayvanlarda bir can tasiyor sonuçta.. onlar yaratılış itibariyle bizden daha dayiniklilar ama sonuçta onlara bir insanlik gereği olarak yardım etmek çok büyük bir sevapdir. Unutmayın darda kalana yardim edeni Allah darda koymaz
Depremde şok olan birbirine sarılan kedi ve köpeği gördüğüm an ağladım. gözlerimden akan yaşı tutamadim. Onlar dilsizler usuyorlar açlar susuzlar kimseleri yok dertlerini soyleyemiyorlar. Lütfen onları unutmayalım 🤲🙏
Teşekkürler hayvanları çok seviyorum bu kadar düşünceli insanları görmek beni mutlu ediyor. lütfen hayvanları da bu günlerde unutmayalım her canlı değerlidir. O yüzden duyarlı olup her canlıyı kurtaralım...
kaldı ki insanlara yetismediler hayvanları hayvan severler dışında hickimse ne yazık ki düşünmez
Ya insanlara da üzülüyorum. Ama orada yıkımdan çıkarılan hayvanları izleyince, seslerini duyunca çok kötü oluyorum.
Bilgilendirme için teşekkürler... Allah yardımcıları olsun...
1 saat önce canlı yayında asker helikopter ile kurtarmaya çalışıyordu kedileri. Yem ve su verilir elden bu gelir anca. Tedaviye ihtiyaç varsa veterinere getirilir birde.
insanlar kadar hayvanlarda önemli, paylaşım için teşekkürler
Hayvanların insanların hayatını nasıl kurtardıklarını sosyal medyada gördük. Umarım hayvanların hayatlarını da kurtaran hayırseverler olacaktır.
@Üyesizinsan pardon da sen beddua etmekten başka ne biliyorsun önce seviyeli konuşmasını öğren görüşünü nazikçe belirtmesini öğren tek bildiğin beddua etmek ettiğin beddualar sana geri dönmese iyidir
Haklı yere ettiğim için hiç sorun yok.
Hayvanlara da mama falab gönderdik umarım verirler de yavrularımız yer onları sa unutamayalım allahimin yarattığı ağızları var dilleri yok kurban olduklarim of içim yanıyor
Şahsen ben sokakların başta köpekler olmak üzere temizlenmesini isterim. Tüm gelişmiş ülkeler böyle yapmıştır ve olması gerekendir. Eğer önceden yapsak, şu an can çekişen hayvanlar olmazdı.
Yabanci ulkelerle bizim ulkemizin sistemi asla bir degil o yuzden barinaklar onlar icin olabilecek en kotu yer.
Ayrica zaten disarlar hayvanlarin dogal alani biz ne hakla hayvanlari dogal alanından atmaya çalışıyoruz onu da anlayamadim
Kıyamam ben onlara ❤️Bence de keşke yapılabilse bunlar
Gün dayanışma günü Ahbap derneğine yardım ediyorum. Hayvanlarda çok önemli.
Onlar en masum varlıklar. Elimizden geleni yapalım.
Onlarda Rabbimin sessiz kullarıdır onlara merhamet Rabbimin bize merhamet etmesi demektir
Herkes 1 kilo mama alsa , günlerce yetecek mama oluşur...
Ay en kıyamadıklarımdan. İnsan dayanamıyor gerçekten. Yapabileceğimiz en güzel şey onları sahiplenmek, ev hayvanı olarak bakmak.
Ben bizim evin bölgesinde arazide depremden önce beslediğim köpeklerim vardı. Şimdi onlara yemek toplayıp artıkları götürüyorum
Yardım yaparken o canlarıda düşünmek gerek. Yaptığımız bağışın bir kısını mama bağışı ve ya barınaklara yapabiliriz
Bildiğim kadarıyla belediyeler yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanlarının aç kalmaması için mama ve su desteği sağlıyor.
Barınak varsa diyecem de her yer yıkıldı ama şu an insan canı daha önemli gibi tabi hayvannlarimiz da önemli
Bence en en baş öncelik taşıma çantalarına verilmeli onlarda bağış olarak gönderilecekler arısına kesinlikle eklenmeli
Bu durumda hayvanları unutuk ama hayvanları toplayıp belli bir alanlarda mama veren yer olsa çok güzel olabillir
Can derdine düşüp Cananı unutmamak gerek tabii ikisi de can ki depremde hayvanların yardımı unutulmamalı.
su ve yigecek koymak gerkir ama bir de bunun tehlikeli yani var ac olan cocklar da alip yiybilr en dosgrusu gorerek vermek
Hayvanlar da insanlar kadar yardıma muhtaç. Onlar Allahın dilsiz kullarıdır. Yardım etmekten vazgeçmeyelim❤
Önce insanlar sonra hayvanlar. Bizler duyarlıyız tamam ama önce insanları kurtarmak lazım bence. Sonra bakılır hayvanlara. İnsan insan insan
Sen insan insan insan dedikçe ben de senin şu cani, kibir kokan yorumunu gördükçe "insan" olduğum için bir kez daha yüzüm kızardı. Yazık.
Elinizden geldigince yardim etmeye calisin lutfen, herkesin basina gelebilir duyarli olmaliyiz.
Görüşleri okuyorum çok kötüsün hayvanları değersiz goremezsiniz keşke o depremin altında sizde kalıp gebereydiniz begenmediginiz köpeklerin kedilerin tırnağı olamazsınız!
Depremden en az etkilenecek şekilde barınma yerleri yapmalıyız
Yardım erzaklarının yanında mama da gönderiliyor zaten
Önce insanlar başta olmak üzere tüm canlilara karsi merhametli olmak lazım.
Bence bu hayvanlar için doğal yaşam alanları kurmalıyız
Hayvanlarimizada dikkat etmemiz lazm onlarinda ihtiyaclari icin ne gerekiyosa yapmak lazim
Afadın sadece insanlar değil hayvanlar içinde çalışması gerek
Tamam abi teşekkür ediyorum Allah bereket yyuyuuuu
Yardım eden edecek olan herkesten Allah razı olsun.
Yardım kolisine hayvan maması da koymalıyız
Sadece insanlara değil hayvanlara da bakılması gerekiyor onlarda can dostumuz
Yazık ya çok üzücüydü yani sonuçta onlar da bir can onları da Kurtarmak lazım
Bu konu hep gözden kaçıyor gibi hissediyorum ben ellerinize sağlık güzel bir yazı olmuş
Yardım tırlarına takviyen hayvanlar için mamalar koyulabilir. Allah yardımcımız olsun
Yardım paketlerine ufakta olsa mama eklenmeli onlarda can
Hayvan sevmeyen insanı bile sevemez.
Hayvan sevgisi olanda insan sevgiside olur