Acil toplanmasına karar verildi.
NATO, her ülkede olan koronavirüs laneti nedeniyle acil toplanıyor.
Toplantının saatlerce sürmesi bekleniyor!

Acil toplanmasına karar verildi.
NATO, her ülkede olan koronavirüs laneti nedeniyle acil toplanıyor.
Toplantının saatlerce sürmesi bekleniyor!

Toplansın birşey değişeceğini sanmıyorum, sorun küresel.
Sokağa çıkma yasağı gelsin nato mato bilmem ben 🤦♀️
Eyvallah genç:))
Cevap
13Cevap
Allah tüm insanlığa yardımcı olsun...
Ne garip daha düne kadar bize bir şey olmaz, güçlüyüz, filmlerde bile dünyayı kurtarıyorlardı. Ne acıdır ki şimdi sokaklarda spor salonlarında insanlara bakmaya çalışıyorlar. Yadırgıyorum hatta üzülüyorum insanlık adına lakin ne gariptir ki, daha düne kadar Peygamber efendimizin karikatürünü yayınlayan, daha düne kadar İslama dil uzatan, Afrikada açlıktan kaburgaları sayıyla satışa ölen insanlığa sırt dönen Avrupanın şimdilerde kiliselerinde ezanlar okunuyor ve Peygamber efendimizin hadisleri gazetelerin manşetinde yer alıyor. Ne garip ki, camilerde gelip Müslğmanlarla namaz kılıyorlar.
Onca teknoloji, uzaya uydu gönderen bir teknoloji bir virüse yenik düştü.
Allah lütfu ile merhamet etsin, herkese. Rabbim merhameti ile muamele etsin bizlere.
NATO o da ne?
Ürettikleri virüse savaş mı açacaklarmış? Dünyanın altını üstüne getirdiler, yeni dünya düzeni adına korku imparatorluğu kurdular şimdi de olağan üstü toplanıyorlar..
Biz de Nato üyesiyiz bizden biri katılacak mı video konferans olarak
Nato ne yapacak ki bu duruma halk dışarıya cıkmasin yeter
Nato toplanması acil kelimesi orda ki hızlı yani toplantı yapılacak nasil yeneriz diye ondan çok panike gerek yok.
NATO şu ana kadar toplandı da ne oldu , beş çayı toplantısı gibiler
Umarım biter. Bitmeli. Bitsin artık yoksa ben deli çıkıcam elimde domestos sünger bez dolaşıyorum evde silmedigim bir tavan kaldı.😞
Gerekli tedbirleri alma konusunda ne kadar sağlıklı bir adım atabilirler emin değilim.
biri çıkıp korona 1 Nisan dese ya :(((
Bu virüs başımıza bela oldu ya, ne yapacağımızı şaşırdık.
Ne yapıcak NATO füze mi atıcaklar korona ya
Toplansa da bir ise yaramaz
Saçmalık
Geç bile kaldı..
Es saleeee
Sokağa çıkma yasağı ilan edilebilir
Dünyanın işi zor.
Boş iş
Nolcak sanki
Sonuç ne çıktı yazar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar