Neler düşünüyorsunuz Adnan Oktar ve kedicikleri hakkinda?

Bu son dönemlerde en büyük şerefsizlik daha önce Adnan Oktar'ı bir kaç kez Tv'de görmüştüm ama çok aldırış etmemiştim. Kedilerinle beraber ilk kez gördüm. Tam bir rezillik ya kızlara acıdım. Hepsi de aynı esnetik yaptırmış hepsi ikiz gibiler. Bu arada Adnan Oktar hastaymış hiç bir şekilde cinsel ilişkiye giremiyormuş. Cinsel ihtiyacını başka şekilde gideriyormuş ve Adnan hoca evde çok ahlaksız dolaşıyormuş gelen kızlarin beli kalinsa hortumla dönüyormuş ve kirpiklerini kazıyormuş ve fark ettiyseniz kızların hepsi aynı yüz tipinde. Kızları 7 11 14 16 17 yaşlarında kaçırıp onları yetiştiriyormuş. Çıplak namaz kılıyorlarmiş. Hepsi hayatlarına devam ediyormuş ama hepsi Adnan Oktar'ın tehditti altında olduğu için yine Adnan Hoca'nin yanına geliyorlarmiş.
Neler düşünüyorsunuz Adnan Oktar ve kedicikleri hakkinda?
Neler düşünüyorsunuz Adnan Oktar ve kedicikleri hakkinda?
Cevapla