Bugün “Onur Yürüyüşü” vardı. LGBT’i destekliyor musunuz? 🌈?

İstanbul'da LGBTİ+ Onur Yürüyüşü'ne valiliğin izin vermemesine rağmen, yüzlerce kişi Beyoğlu Mis Sokak'ta bir araya gelmiş.
Siz ne düşünüyorsunuz? Destekliyor musunuz?

Şahsen ben destekliyorum 🌈✌🏻

Bugün “Onur Yürüyüşü” vardı. LGBT’i destekliyor musunuz? 🌈?
Bugün “Onur Yürüyüşü” vardı. LGBT’i destekliyor musunuz? 🌈?
Bugün “Onur Yürüyüşü” vardı. LGBT’i destekliyor musunuz? 🌈?
Cevapla