İranlı iki gencin sığınma talebi kabul edildi! Ülkemizdeki yaşam standartlarını nasıl buluyorsunuz?

Biliyorsunuz Adana'dan ülkeye iki genç iltica etmiş, bizi geri teslim ederseniz idam ederler demişlerdi. İran'dan kaçıp Avrupa'ya geçmek isterken bize sığınmışlar, neyse ki üçüncü bir ülkeye gönderilene kadar misafir olarak barındıracağız. İzin çıkmış.
İranlı iki gencin sığınma talebi kabul edildi! Ülkemizdeki yaşam standartlarını nasıl buluyorsunuz?
Gençler için sosyal medyada imza kampanyası da başlatılmıştı. Sonuçtan mutlu oldunuz mu? Ne kadar eleştirsek de ülkemizdeki standartları nasıl değerlendirdiniz bu açıdan bakınca?
İranlı iki gencin sığınma talebi kabul edildi! Ülkemizdeki yaşam standartlarını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla