Sagopa Kajmer "dini inancım yok!" dedi! Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Sagopa Kajmer
Sagopa Kajmer: "Dini inancım yok!" dedi! Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Elbette biz İslâm'ı ondan öğrenmedik ve öğrenecek de değiliz..
Fakat, bir gençliğe, bir nesile güzel şeyler kattığına inanıyorum..

"Düşersem yanarım.." diyerek Sırat köprüsünü,
"Ateşten gömlek.." İslâm'a yapılan zulmü anlattı.. Ve daha niceleri..

Beğenerek dinlediğim ve hâlâ keyifle dinlediğim parçaları, ezbere bildiğim parçaları mevcut..

Üzücü.. Allah hidayet versin.. Yapabileceğimiz bu..

#Vesselam
Sagopa Kajmer "dini inancım yok!" dedi! Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla