Karısının aşığını öldürdü, cezaevine girdi, kendini astı. Karısı ise namussuzluğuna devam ediyor. Ne düşünüyorsunuz (Haberlink) ?

https://www.haberler.com/oldurulen-spor-salonu-sahibinin-yegeni-supheli-10796037-haberi/
Bu tür olaylarda en sinir olduğum şey ne biliyor musunuz, hep namussuzluk yapan taraf kârlı çıkıyor, yani kadınlar. Erkeklerin birisi hapse, diğeri mezara giriyor, kadınlarda namussuzluğuna devam ediyor. İlk önce koynunda ki kadına sahip çıkacaksın, birini öldüreceksen ilk karını öldüreceksin. Sana ihanet eden kişi kadin cunku.
Karısının aşığını öldürdü, cezaevine girdi, kendini astı. Karısı ise namussuzluğuna devam ediyor. Ne düşünüyorsunuz (Haberlink) ?
Cevapla