
Sokak hayvanlarını besliyor musunuz?

pirzola ya da tavuk gibi kemiği kalan yemeklerden sonra kemiklerini asla çöpe atmam. arar bulur veririm kedi veya köpeklere bayılıyolar. mama falan yemiyolar. bizim çocuklar mama aldı apartmanın kedisi yemiyo yeminle:))
Öğle yemeğinden dönüşte onlar için mama alıp vereceğim. Eve döndüğümde mahalledeki baktığımız köpeklere de bir güzellik düşünüyorum
Görsem besleyeceğim de buralarda hiç yok.
Besleyin.
Üç gün oldu sokaktan sahiplendik..
Cevap
21Cevap
Soruyu gorunce merak ettim acaba dunya insanlar gunude varmidir ve varsa o gunde insan olarak adlandirdigimiz insanligini unutmush insanlar insan olduklarini hatirliyolarmi acaba
Hele birde çöp atınca aynı anda füze gibi fırlayan kedi yok mu o kedi, hepsinden tatlı 😁😁 F400 füzesi bile daha yavaş kalır 😂 onları çok sevsemde kendimi hiç sevmiyorum 😊
İçimdeki öküze her gün,
Birkaç balya saman döküyorum.
Bugüne özel +1 yapacağım 😂
@MaSksTeR aşkım katkın olsun 😂
Evet ama genellikle önünde koyduğum konserveye dokunmazlar bile. Ama olsun, yine de bırakıyorum, biraz sevip kaçıyorum. Belki de çekingendir diye.
Yaşadığım yerde sokak hayvanları yok. Ben de bahçemize gelen güvercinleri besliyorum sadece. Ha bir de arada ördekler geliyor tabii. 😹
Yazlari pek olmasada kışlari kesinlikle en azindan bir kap süt koyuyorum bahceye
Bir kedim, bir köpeğim var, eskiden sokakta olupta evime aldığım
yasadigin yerde sokak hayvanları yok ama kuşlara yem bırakıyorum bahçede 💕
Sokak hayvanlarına ilgili ve sevgili yaklaştım hep💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Köpeğimin mamalarından sabah akşam onlara da veriyorum
Bizim bahçemizde 4 tane kedi 2 tane kopek var ağacın tepesinde bile kedi var çok seviyoruz
Düzenli olarak değil ama sayısına bakmaksızın fırsat buldukça besliyorum
hergün..
cafemizin arkasında yıllardır 3 tane kabımız var yaz kış..
hazır mama, yemek ve su kabı..
elden geldiği kadar. yetmiyor ama napiim...
marketten kendime bir poşet doldurabilmişsem onlar içinde bir paket sosis veya ciğer alırım.
Artık yiyecekler, ekmek vs değerlendiriyorum bu şekilde
Hayir cunku burda sokak hayvani yok 🤘🍻
Biraz su koymak zor değil.
Hayır köpeklerden zaten korkarım
Daha çok soğuk havalarda bunu yapıyorum..
Besliyorum
#gunaydın
Evet mahallenin nüfusunu arttırdık
Fırsat buldukca besliyorum
Param olduğu zamanlar ekmek alıp veriyorum
el verdiğince beslemeye çalışıyorum çünkü severim
Evet sürekli.
Besliyorum evet.
Hav hav
eveeet
evet
Beslerim
Evet kedicikler 🐈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar