KÜRT AŞİRETİ Aşiret Çok Büyük , Aşirete gelen Kız Mutlaka Aşiret Kuralları İle yaşamak Zorunda.. Erkeklerin ve eşinin Yaninda Yemek Yiyemezsin, Kaynanan ne derse O ! Gerdek Gecesi sonrası Mutlaka Çarşaf Kontrolü Yapılır. +9 İtemler; 👉Korunaklisin 👉Kimse Yan Gözle bakamaz 👉level Atladığında Haremin Baş Validesin ARAP AŞİRETİ Aşiret Kürt Aşiretinden biraz daha fazla Hane sayisi olabilir, Aşirete Gelen Kız Mutlaka İkinci Hanim gelme olasılığı %95. Erkeklerin Yaninda Yemek Yiyemezsin, Kaynananın Baş Vekilindir.. Gerdek Gecesi sonrasi mutlaka Çarşaf Kontrolü yapılır. +9 İtemler; 👉Baya bir Korunaklisin 👉Altinlar ile Donatılabilirsin 👉İleride Harem Validesi Konumuna Yukselebilirsin İKİSİNİ DE DENE ! TARAFINI SEÇ!😂
Kızlar ! Arap veya Kürt Aşiretine Gelin gitmek ister misiniz 😂😂?
Kürt arkadaşlarım da oldu arap arkadaşlarımda oldu lakin dediklerini yapan kesim 1 elim parmağını geçmez. Gitmişliğim de var zaten ziyarete filan. Kadınlar eşleriyle veya aile akrabalar olunca hep beraber yemek yiyebiliyorlar. Bide ayrı yemek olayı ne biliyor musun onlarda düğün, eğlence vb. kutlamalar olursa o zaman kız tarafı erkek tarafı ayrılıyor :D Yani şöyle düşün bu bizde de var hani erkekler bekarlığa veda partisi için erkek erkeğe olurlar kızlarda kız kıza olurlar ya aynen bu. Mesela bizde nasıl hem cinslerimizle gezelim eğlenelim gece düzenleyelim varsa onlarda ise öyle. Müzikli yemekli eğlenceleri kız kıza/ erkek erkeğe yaparlar. Bunda anormal olan nedir? Anormal bir durum varsa eğer batı tarafını da eleştirmen gerek :D Kuma olayına gelirsek batı kesiminde de var. Doğru bulmuyorum lakin bir taraf yaparken kendi tarafının yaptıklarına göz yummucaksın. Eşit davranacaksın. Bizim eski oturduğumuz mahallede adamın 3 eşi vardı. Çalıştığım iş yerinde ise bu başka adam 4. eşini alıyordu. Araştırsam eminim daha çok çıkarda araştırmıyorum.
Bide ben şunu der geçerim eşinin başka erkekler tarafından bakılması hoşuna giden erkekler varsa eğer bu erkekler bilindiği üzere gavattır. Muhtemelen eşleri onunla evlenmeden önce kaç erkekle...
Kürt aşiretlerii boyle değil yanılıyosun. Kaynana ne derse o felan değil erkeklerin yaninda niye yemek yemiyesin? Dışardan bakıp saçma sapan yorumlarda bulunmak yerine sor yaşa öğren her seyi. Kaç defa aşiret hayatı gördün çok merak ediyorum
Bizim aşirette boyle bir şey yok hatta çoğu aşirette yok. Gelinler her şeyden önemlidir ki ne altınlar harcanır ne çeyizler dizilir. Kadınlar erkeklerin yaninda yemek yer. Ama bu sadece Toplu gunlerde geçerli değil o da saygıdan dolayı. Kadınlar bir odada yer erkekler bir odada çünkü küçük çocuğu olan kadın rahatça emzirebilsin onunla ilgilensin diye. Ama onun disinda anlattıklarin uydurma
En İyi Cevaplar