#Çiftlikbank üzerine yazılan şiirlerden sonra birde benim bomba şiirlerime bakmaya ne dersiniz?

Çiftlikbankın tombalak kaçak ceosu Mehmet Aydın'a yazılmış şiirler. :D
#Çiftlikbank üzerine yazılan şiirlerden sonra birde benim bomba şiirlerime bakmaya ne dersiniz ?
#Çiftlikbank üzerine yazılan şiirlerden sonra birde benim bomba şiirlerime bakmaya ne dersiniz?

Bunlarda bu yaran şiirleri okuduktan sonra aynı gazla kaleme aldığım şiirler. Yazanları aratmıyor değil mi? :D

Nasıl kandık biz bu tosuna.
Öncesinde bakmalıydı huyuna, suyuna..
Şimdi düştük mü en büyük tongaya..
Dön gel Mehmedim özledik seni.

Enişte dedi girmelisin bu oyuna.
İş yerinde herkes yüklü girmiş tosuna..
Kara kar katacağız derken bastık mı b. ka..
Dön gel Mehmedim özledik seni..

Uruguay da Mehmedim çıtırlarla beraber..
Yeni keriz avındayım içiniz rahat olsun der.
İnşaat işine girmiş betonu alana döşer..
Dön gel Mehmedim özledik seni.

:D :D
#Çiftlikbank üzerine yazılan şiirlerden sonra birde benim bomba şiirlerime bakmaya ne dersiniz?
Cevapla