Evet bu cümleler üniversitenin itiraf sayfasına yazılmış memleketimin :) ya bu nasıl bir geri kafalılıktır sevgilisi olan topluma kötü örnekmi oluyor arkadaş hangi çağda yaşıyoruz ya bıktım illallah ettim bu kafalardan söz sizde? bunun gibi 10 tane yorum var hemde yazanlar genç üniversiteliler :)
Memleketimden nefret ediyorum bu nasıl bir geri kafalılıktır?
Yobazlıkta çıkılabilicek en üst seviyeye çıktık ne bekliyorsun ki. Sonra da utanmadan hoşgörüden bahseder gericiler.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
abi şaka gibi ya bunun gibi 10 tane yorum var ve fotoda gördüğün gibi 10 like almış bu yorum biriside çıkıp itiraz etmemiş gerçi bu memlekette %65 malum parti oy alıyor bişey beklememek lazım
güzel yorummu yapmış? sevgilimiz olması topluma kötü örnek olduğumuz anlamınamı geliyor? canım sana göre bir ülke suudi arabistan var türkiye laiktir laik kalacak ilelebet
En İyi Cevaplar