Türkiyenin ilk ırkçı partisi kuruldu başlığı altında verildi bu haber. Ötüken birliği partisi kuruldu tamamen Türkçü bir parti ve partinin en dikkat çekici hedeflerinden biriside imamhatip okullarının sayısını sadece hoca çıkartıcak kadar sınırlanmasına dair. Ne düşünüyorsunuz bu parti hakkında?
Irkçı değil kavmiyetci Türk bir ırk değildir Bir kavimdir Irk, ten tengi esasına dayanan bir mefhum. Sarı ırk, siyah ırk, melez ırk, beyaz ırk gibi Millet ise din esasına dayanan bir mefhum. İslâm/Hristiyan milleti gibi. Son 100 senede bu ülkede harf inkilabi adı altında DİL İNKİLABİ yapildi. Dil/mefhum/zihin DARMADAĞIN EDİLDİ. Gelelim parti denilen işe... Bunlar sadece batilin renkleri ve çeşitleri. Musa/Hak tektir ama Firavun/Bâtil çoktur/çeşitlidir... Hiçbir cacık olmaz bunlardan... Firavun'un devri kapandi BU TOPRAKLARDA. İbre DÖNÜYOR. Bunu görün artık...
Irkçı partinin anasını avradını kendini diğer milletlerden üstün görenin anasını avradını bu milletin dini ile imanı ile oynayanın anasını avradını ırkçılar hiçbir zaman yer tutamaz. Elhamdulillah Müslümanım ve Türküm ama ırkçı değilim.
En İyi Cevaplar