Yarın platonik olduğum çocuğun doğum günü, doğum günü mesajı atmalı mıyım?

Atsam mı sizce mesaj?
At canım ne olacak ki :)
Yok ya boşver atma
Valla ben bilmem ne yaparsan yap
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yarın platonik olduğum çocuğun doğum günü, doğum günü mesajı atmalı mıyım?
Cevapla