"Erdoğan'ı Kandıranlar" listesinin gittikçe kabarması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dün Beştepe'de muhtarları toplayan Sn. Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan "Obama bizi aldattı" dedi.


Ben buradan şunu anlıyorum. 5 sene evvel teröristlerle "Sabır, Sabır Ya Sabır, Belki de akıllanır" diye yapılan çözüm sürecinin talimatını Obama vermiş de Zeytin Dalı Harekâtı ondan bu kadar gecikmiş!
"Erdoğan'ı Kandıranlar" listesinin gittikçe kabarması hakkında ne düşünüyorsunuz?
"Erdoğan'ı Kandıranlar" listesinin gittikçe kabarması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla