Daha önce "Ne aldatan olduk ne de aldatılan" diyen Erdoğan'ı aldatanlar listesi kabarıyor. Erdoğan: "Ne yazık ki Obama orada bizi aldattı..."pic. twitter. com/NtW2oxRxk9— AKP GERÇEKLERİ (@Akp_Gercekleri) January 24, 2018
Ben buradan şunu anlıyorum. 5 sene evvel teröristlerle "Sabır, Sabır Ya Sabır, Belki de akıllanır" diye yapılan çözüm sürecinin talimatını Obama vermiş de Zeytin Dalı Harekâtı ondan bu kadar gecikmiş!
"Erdoğan'ı Kandıranlar" listesinin gittikçe kabarması hakkında ne düşünüyorsunuz?
sevilmeyebilir ama makamı gereği bence bunu alaycı bir şekilde yansıtmamak gerek diye düşünüyorum 80 milyonunun cumhur başkanını haksızmıyım, eleştiri tabiki olur, ama adam bir kandırırldık lafı yuzunden yerden yere vuruluyor bence haksızlık bukadarıda olmamalı
1 değil 2 değil 3 değil 4 değil 5 değil sayısı belli olmayacak kadar çok kişi kandırdı. Madem 80 milyonun cumhurbaşkanı o zaman 80 milyonun hakkı için tutarlı davransın biraz
tabiki herkesin hakkı cumhurbaşkanından sorulur buna bende katılıyorum ama takdir edersinki gerçekten hiç bir millette olmayan hainlik içimizdekilerden çıkabiliyo
Başkalarının tatlı yalanlarına inanıp kandırılınca da milleti kandırmış olmuyor musunuz? RTE Anayasanın belirttiği üzere Yüce Türk milletini ve ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ü temsil ediyor. Bu kadar kandırılmak bütün millete hakarettir. Ötüken'den kopmuş gelmiş atalarımıza hakarettir. Cumhurbaşkanlığı kutsal bir makamdır. Siz bunu şahsî emellerinize alet edemezsiniz. Bu kadar kandırılmak için ya salak olmak lazım ya da basiretsiz olmak lazım
Kardeşim biz yıllarca kandırıldım zaten ama bize söylenmedi keza ben kastetmek istediğinide biliyorun anlıyorum basit düşünen bir lider olmadığını için basit düşünenler anlayamaz
Cumhurbaskanimizin bu lafini alip bunu siyaset malzemesi yaparak oy alacagini sananlar. hala 15 inde ergen kafada olmalilar.. Konu saflik aptallik kandirilmak degil.. Karsi tarafin iki yüzlülügü yalanciligi üc kagitciligidir..
E güvenmeseydin? Koskoca adamsın bu devirde babana bile güvenemeyeceğini bilmiyor musun? Onların bizim topraklarımızda gözü var onlar emperyalist onlar kandırarak işlerini yapıyorlar zaten. Ama burada RTE'nin görevi de kanmamaktı, aldanmamaktı!
Aa ne ayıp daha dün "AKP PKK kadar tehlikelidir" diyen, "Ekmek için Ekmeleddin" diyen, ve daha sonra Haziran seçimleri neticesinde önüne gelen iktidar fırsatını tepen Sn. Bahçeli şimdi neler neler yapıyor :) Farkındaysan dün düşman olan bugün dost, dün düşman olan da bugün dost olmuş reyize :D
Güçsüz olupta kandırılıyorsan bu kendin için, ailen için, ülken için? istikrarın icin bir şeyler yapmanı çalıştığını gösterir. Kandırılmak ahmaklık değil masumluktur.
Ay ben bu kadar saf olanı görmedim yaa :D Yahu AKPli bir iş adamı olan Cengiz Holding'in sahibi "Bu milletin a** koyacağız" demişti yaa Yahu hâlâ neyi anlamak istiyorsun insanda utanma olsa istifa eder. Sana Erdoğan'ı kandıranlar listesini verdim. Yarın öbürgün Bahçeli de kandırırsa ne yapacaksınız? Hiç mi akıl yok?
Hadi öyle olsun, pekii utanmadan millete "Kandırıldık" demek nasıl bir yüzsüzlüktür? Hani Bülent Ecevit ile alay ettiler ya altını ıslatan başbakan diye? E bu Tayyip kandırılmaktan kabız oldu
AKPden önceki hükümetler fetöden icazet alarak gelmemişlerdi. Ondan kimse tek başına iktidar olamıyordu ya. Bu ülkenin hiçbir dönemi siyasî açıdan parlak değil zaten. Ama AKP kadar da kötü yöneteni ne görüldü ne duyuldu. Öyle ki ne zaman geçmiş hükûmetler işleri ne zaman rayına oturtsa darbe oluyordu. Hele ki 28 Şubat süreci demokrasimizin en büyük yol kazasıdır
Akp den önceki hükümetlerin hepsinin yularları abd nin, Almanya’nın , İngiltere’nin elindeydi. Bir memur parasını ödeyemeyecek kadar aci durumdaydılar. Bizim bir vilayetimiz kadar olan lüksemburktan para dilenecek kadar aciz duruma düşürdüler. Ne silahımızı yapıyorduk ne sanayimizi geliştiriyorduk, bunları sen bilmezsin çünkü o zamanlar elinde top sokaklarda oyun oynuyordun. Ama şimdi çıkmış Akp nin kötü yönettiğini söylüyorsun. Kulaktan dolma yalan dolanların ardına sığınıp bol keseden atıyorsunuz. Sırf Tayyip Erdoğan dindar diye bunu kaldıramıyorsunuz. İşiniz gücünüz karalamak. Daha diyecek çok şey var ama sen anlamazsın çünkü bileğin yok
Allah şahidim olsun ki RTE dindar falan değildir. Öyle olsa Erbakan Hocasına ihanet edip davasını satıp kendisine merkez-sağ süsü vererek parti kurmazdı. Bunlar vatan için değil makam için her haltı işlediler. Önceki hiçbir lideri BOP'un eş başkanı değildi. Ve bundan önceki hiçbir lider kandırılmadı. Şu anda ekonomimizin büyüdüğü yalanına inanıyorsun ama halihazırda Türkiye ürettiğinden çok tüketiyor. Fiyatlar ateş pahası dolar 4 liraya yaklaşmış enflasyon artmış siyasetçilerin ve iş adamlarının millî gelirden arttığı pay artmış her şeyimiz ithal tarımda sanayide hayvancılıkta kendimize yetemiyoruz. İsrail'den tohum alıyoruz, onlar da bize GDOlu tohum veriyor çiftçi ekiyor tohum elde edemiyor yine tohum alıyoruz. Yazın zeytinliklerimizi kestik kışın Tunus'tan zeytin yağı ithal ettik Saman ithal, samanı yedirecek hayvan ithal, hayvandan elde edilecek et ithal Turgut Özal bile ülkeyi bu derece batırmamıştı. RTE devletin kaç milyon dolarlık servetini özelleştirdirdi üstüne de borçlandı
Ama sen şimdi "Yol yabdııı" diyeceksin. O yolları da ihalelerle yaptırıyorlar milletin vergisinden de kendi ceplerine atıyorlar Çin'de aynı paralarla 35 km köprü yapılıyor
Bundan öncekiler kaldırılmaktan beter oldular, köle oldular kandırılmasımı kaldı? Geçeceksin bu ayakları. Ülke ekonomisi yayının el yazısıyla yazılmıyor bunu bil ilk önce. Borsa denen birşey var aç bak kaç puanlara çıkmış, Akp gelmeden önce nerelerdeydi bunuda öğren, enflasyon artmış diyorsun göz göre göre yalan söylüyorsun, Akp den önceki hükümetlerin zamanındaki enflasyona bır bak araştır o zaman görürsün artmışmı azalmışmı, İsrail’den tohum alıyoruz ayağı tamamen yalan, Akp den önce İsrail’den domates tohumu alıyordu bu ülke ve şu an kendi üretiyor İsrail’den tohum almıyoruz bunu ıspatla, şu an ülkemizde zeytin yağı üretimi en üst safhada dışarıdan almıyoruz Buda yalan, birşeyleri iddia ediyorsun barı delillerle ıspatla kuru sıkı tabanca gibisin
Her şey yalan zaten değil mi? Hiçbiri yalan değil bunların. Ayrıca kimse bu millete eski Türkiye eski Türkiye diye baskı kuramaz. Bak AKP'de beceremedi işte. Millet bunu görüyor. Eskiden fabrikalarda 4 bin kişi çalışırdı şimdi 500 kişi çalıştırılıyor. Eski Türkiye'de maşallah neler neler olduğunu çok güzel biliyorsunuz ama kendi zamanınızda olan rezillikleri unutuyorsunuz. 15 Temmuz hain darbe teşebbüsünün de sebebi zaten sizin yaptığınız 2010 referandumu. Bu ülkeyi feto kalkındırdı AKP hiçbir halt yapmadı. Zaten 17-25 aralık yani AKP iktidarının ayılmasından sonra doların çıkmaya başladığını hatırlaman lazım. Bir kez olsun düşmedi düşse bile bir kuruş düştü on kuruş arttı. Bunları hep unutuyorsunuz.
Ben kimsenin dolduruşuna gelmiyorum ben kendi yaşadıklarımı gördüklerimi anlatıyorum size. Eski Türkiye kadar başınıza taş düşsün siz de başaramadınız işte! 2019 çok eğlenceli olacak, bakalım RTE o yüzde ellileri bulabilecek mi bir daha? Nah bulur! Meral Başa Gelecek!!
En İyi Cevaplar