Şehirde yaşayan adam köyden nasıl ev tutsun iyce saçmaladınız artık şu yazılara bakıyorumda 1600 tl çok size ben olsam 1000 tl veririm size normal standart yaşamayı lüks sayıyorsunuz sizin oy verdikleriniz asıl saraylarda yatlarda yaşıyor uyanın artık uyanın biraz sen 1600 ü fazla buluyorsun asgari yaşıyorsun diye herkes öyle olmak zorunda değil 75 tl mutfak masrafı yazmışsın 4 kişilik aile ayda 75 tlye ne yiycek merak ediyorum bir kişi için 1600 yeterli olabilir adam aile geçindiriyor o parayla 4 kişi ekmek yicek geçinecek barınacak kendinize gelin artık
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAynen öyle kardeşim
Bu cuntacı petöcü kemaniz ömürcek beyinliler nerden bilsinler
Eeeeeğğğyyy kaaaseeee uyaaaan11 Yorumla- +1 yıl
hiç anlamıyor ahtapotçular
+1 yılReally Nigga kışın 25 TL Doğal Gaz kime gelmiş sorsana bi? Kira konusunda en düşük kira 500 TL. Herhalde mutfak konusundada aile 30 gün boyunca simit ve makarna yiyor? Akşam yemeği sabah yemeği filan? 1.5 tl den hesaplarsak tam 75 çıkıyor çünkü. elektrik belki olabilir. Bu aile ailede değil kişi sanırım evinde internette yok televizyonda izlemiyor? Aylık uydu net filan. Anladım :S
20 Yorumla
Sen şakamisin ya evde 5 cocuk var say yinemi elektirik su 20 tl olucak yetiskin insan yiyip içip gezmesinlermi hangi birinin talebini karsiligicaksin telefon al her birine Bin tlden ne kadar tutuyor kira 200 oylemi hani nerde ne kadar koyunsunuz ya günluk evler 300-400 aylik 2 milyari geciyor okumayip cahilmi olalim bunumu istiyorsunuz? Bence kes sesini
11 Yorumla- +1 yıl
sen n eyden bahsediyon teelefon 3310 aldım 20 liraya ne bin lirasını gonuşuyon sen? gnlkün eve 400 lira mı verirlir bu nasıl bir ev saray mı _? okuşla paraylamı gidiyonuz?
Koyun dediniz koyduk !
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılailedeki kisi sayisina gore degişir o simdi aile 5 kisilikse 3 cocuk ilkokul liseyse yetmez, hadi biri kucuk olsa hiç yetmez biri universite olsa hayli hayli yetmez. aile 4 kisi olsa kit kanaat idare eder ki askeri ucret alıp yakinan insanlar coluklu cocuklu kisiler zaten yani tamamen kisiye duswn miktara bagli hem sen o elektriği suyu biraz çık bir de internet koy daha giyim kusam var bunlar degisken miktarlar hele o ailenin genç kızı varsa ohoo yani isin icinde aile oldu mu hiç bir sekilde yeterli değil ben İstanbul'da yasamiyorum ama istanbula gittiğimde 2 liradan aşağı su bulamiyorum okul kantinlerinde 3ten asagi tost yok ne olsun bir de yol parası desen kucuk sehirlerden hesap et gunde 7 lira bile gittigi oluyor yola ki İstanbul'da 7 ucuzdur bile
10 YorumlaBu hesabı yapan insan sadece Geri**Zekalı-Dır...
Doğalgaz nerede 25 Lira geliyor. Hangi ev 300 Lira! Elektrik nerede 50 Lira! %8.8 Zam bu hesabı yapanın G*tüne girsin...
Dalga geçmesinler insanlarla! Yazık çok yazık...16 Yorumla- +1 yıl
hesap doğru israfçılık yasaktır dinimizde
- +1 yıl
Sus gafil... Hesabın, Kitabın ve Dinimizin Nurundan haberim var. Sen burada bu hesaba doğru diyorsan Allah'ın hidayeti senin üzerine olsun. Ve bu paylaşım ile insanlarla dalga geçiyorsun. Allah ıslah etsin. Kul hakkına boyun ey İnşallah! İstanbul'da, Tekirdağ'da nerede 300 Lira ev var? Elektriğe gelen zamdan haberin yok belli ki? Ve belli ki senin elektrikten de haberin yok.
Sana yazıklar olsun ki Dini ağzına alıyorsun. - +1 yıl
Ben tekirdağ diye bir şey demedim bizim köy dedim sen ne edirnesinden bahsediyorsun?
- +1 yıl
Kendi köyüne göre yaptığın bir hesap bize ya da diğer insanlara göre nasıl doğru kabul edile bilir? Yaptığın İnsanlar ile dalga geçmek değil midir? Her neyse sen hiç bir şey anlayacak kapasite de değilsin. Dilerim Allah'tan dalgasını geçtiğin hesap ile Allah'ın karşısına çıkarsın. Allah akıl fikir versin.
- +1 yıl
Ben kimseyle dalga geçmedim iftira atıp bana zulmediyordun.
- +1 yıl
Al-i İmran Suresi, 94. ayet: Artık bundan sonra kim Allah'a karşı yalan uydurup iftira düzerse, işte onlar, zalim olanlardır.
Ben sana iftira etmiyorum. Senin köyünün hesabı benim yaşadığım şehrin hesabı değil. Bu yaptığın küstahlık ve hadsizliktir.
Ben 300 liradan aşağı doğalgaz ödemiyorum. Kira 650 Lira. Elektrik 100 liradan aşağı gelmiyor. Sen ne hesabından bahsediyorsun? Bizler Amerikalara tatile gidenlerden değiliz. Bizler haram ve helal hesabı yapan insanlarız. Bu maaş ve bu şartlara Elhamdullillah diyoruz ama sen dalga geçiyorsun. Eğer biraz kendine saygın varsa bu paylaşımı kaldırırsın.
Bu sorungercek degil demi veya sen yurt disinda yasiyorsun yurt disinda yasiyan bir tek boyle sacma sapan bir sey yazar
37 Yorumla- +1 yıl
Soru gerçek ve ben Trde yaşıyorum
- +1 yıl
neden yokmuş
? - +1 yıl
Teyipçiyim
- +1 yıl
Ne belli oldu?
+1 yıldogalgazı çakmak gazıyla karştırıyorlar herhalde :D
61 Yorumla- +1 yıl
çakmak gazı 1 lira 1
Bu elektrik borcu nasıl az geliyor birisi bana bir açıklama yapabilir mi 😅 Bizim fatura 100 den aşağıya gelmiyor ki en son gelen de 190 liraydı🙄
11 Yorumla- +1 yıl
bize ben bilgisayar kullandığım ve geç uyudupğum için 120 geldi
+1 yılAsgari ücretle anca karın doyuyor aile geçindiren için zor. Ancak ev kirası vermeyen bekar adam çok rahat birikim yapabilir.
13 Yorumla- +1 yıl
Bencede öyle
- +1 yıl
Ama yukarda yaptığın hesap tamamen yanlış.
- +1 yıl
olabilir herkes yanlış yapabilir.
1603 tl ile geçinemeyen fedöcüdür değil mi ak gardaşım
27 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ya qarrdasım
- +1 yıl
Hiç benzine zam geldi diyolar bide ben hep 20 liralı benzin alıyom
- +1 yıl
Suriyelilere evlerinde de bakmalıyız müslüman kardeşlerimiz
+1 yılAsgari ücretin kaldırılması gerektiğine inanıyorum.
21 Yorumla- +1 yıl
Ben de aynı fikirdeyim
Oh be zenginiz 😍 şu 300 liralık çöp tenekesini kiralarsak bizden kralı yok valla
11 Yorumla- +1 yıl
Bizim köyde ahır 50 lira
Allah askina nerde yasiyorsunuz merak ettim ya da dalga mi gectiniz :)
11 Yorumla- +1 yıl
Kötümde yaşıyorum
+1 yılEv kirası 300 mū 😂😂😂😂 750 den aşağı kiralık ev yok İstanbul'da..
15 Yorumla- +1 yıl
yok ardık !
- +1 yıl
Ben de onu diyorum.. yok... o bahsettiğin fiyata ahıra bile sokmazlar seni 😂
- +1 yıl
Ben ahırda kalıypm zaten
- +1 yıl
Belli 😂
- +1 yıl
Besicilik yapıyom
+1 yılSacma bir hesaplama bu sogukta dogalgaz 25 mi kafayimi yedin en az 150-200
12 Yorumla- +1 yıl
Ben soba yakıyom
- +1 yıl
Soba yakıyon da kömürun tonu 700 tl
1. resimi hazırlayan kişinin savunduğu kişi dünyanın en büyük ikinci sarayını yaptırınca saçıp savurmuş olmadı zaten dimi.
peygamberin 1 hurmasından bahsederler yamalı elbisesinden bahsederler ayet filan da gösterirler ama aynı anda milyonları da götürmesini iyi bilirler00 YorumlaOlm anan evlendigi zaman bile kira daha ucuzdu bir de gecmise siginirsiniz 😀
Kira 300 ahir dami yasiyonuz siz?12 Yorumla- +1 yıl
evet
- +1 yıl
besicilik yapıyom
Gündem konusunda 795 cevap paylaştı. fazla tabi 2023 gelsin bir asgari ucrete 3 aile gecinebilecek, ev sahibi kiracıya odeme yapacak, elektrik su kulladıgın icin her ay hesabına para yatacak
11 Yorumla- +1 yıl
gbor satıp zengin olcaz
+1 yılUmarım saka yapıyorsundur😂😂😂😂 çok fazla gercekten aman tanrım ne kadar da fazla😂😂😂 o zaman milletleri cumhurbaşkanı falan da asgari ücret alsın madem fazlaysa. Ya bir gidin şurdan😂😂😂
25 Yorumla- +1 yıl
olşabilir neye olmasın?
- +1 yıl
Hı olur tabi.
- +1 yıl
imaz kapmayansı yapalım?
- +1 yıl
Zannetmiyorum 😂 imza falan olmaz bu iş😂
- +1 yıl
Neden :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılKira. 700
Elektrik 101
Su 50
Mutfak 150
Tüp. 9021 Yorumla- +1 yıl
700 kira mıolur?
+1 yılelektirik su ev ihtiyacı bunlar gerçekten o kadar mı :D haha iyi güldüm
12 Yorumla- +1 yıl
Adaist, kemanist, piyanist, gölenist, ahtapotçu
- +1 yıl
Sallamışsın anladık bu kadar belli etmeseydin keske
300 TL’ye olan evin 500m yanından bile geçmek istemem
Ben uzun süre Londra’da yaşadım ama şu anki şartlarda nasıl 807 TL’ye tatil yapacaksın anlamadım açıkçası
Uçak biletini zor alırsın sen bu parayla10 Yorumla
+1 yılVilla kirası 620 mi? Şimdi sıradan bir evin kirası bile neredeyse 900-1000 tl. Nerede yaşıyorsun?
16 Yorumla- +1 yıl
sıoradan bir ev 1000 olmaz
- +1 yıl
Yo öyle
- +1 yıl
10+1 mi sizin ev?
- +1 yıl
Ayrıca 25 TL doğalgaz faturası nerede görülmüş
- +1 yıl
Dur trollsün galiba
- +1 yıl
trol ne?
İnşallah ömür boyu asgari ücretle geçinmek zorunda kalmazsin
31 Yorumla- +1 yıl
amin
He ya ülkede her şey bu kadar net sistemle fiyatla dönüyorda yetiyormuş bravo kardeş beyin bedava 👏👍👍
11 Yorumla- +1 yıl
aynen neden kullanmıyorlar anlamıyorum.
+1 yılVilla 620? Has. ordan yıkık :D
https://i.hizliresim.com/3E18j0.jpg20 YorumlaAsgari ücret o kadar yeterliyse vekiller neden 10 15 bin TL maaş alıyor
10 Yorumladoğalgaz 500
elektrik 90
su 80
mutfak belli olmuyor23 Yorumla- +1 yıl
500 lira doğal gaz mı olur?
- +1 yıl
ev kirası resmen
+1 yılkücükken cocul felci gecirmis arkides beyin ölümü gerceklesmis.
torpagin bol olsun troll.13 Yorumla- +1 yıl
kes len fedöcü, kemanist, ahtapot
- +1 yıl
fetöcü Şu an cumhurbaskanligi koltugunda, fetöcülük konusunda onun eline kimse su dökemez.
meydanlarda ne istediniz de vermedik diye bögren hirsiz lirdeiriniz haa fetöcüdür. - +1 yıl
gdb.voanews.com/...376-EBD8AD699156_w1023_r1_s.jpg
fetöcü liderin fetöyle fisilsasirken de biz fetös diyorduk muhterem hoca efendinize 😂😂😂
+1 yılSen ne kansız ne Allah'sız Kitap'sız bir adamsın? Allah'ın yok senin ve bunun için cehennemde yanacaksın.
10 YorumlaLan kira 300 lira ne mk? :D
12 Yorumla- +1 yıl
yorumları oku :D
1000'den aşağı kira yok şimdi ✩
12 Yorumla- +1 yıl
saray mı oturuyorsun?
- Gündem konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılDalga mı geçiyorsun kira 300 den sonra bakmadım :D
15 Yorumla- +1 yıl
ger. ekler böyle
- +1 yıl
Bak dostum benim öyle kira ev derdim yok fakat kiraya 300 tl diyen birisi büyük ihtimal sıyırmıştır gerek çevrem gerek insanlar en kıytı yerden bile 800 900 tl kira alıyor senin dediğin gibi kira 300 falansa her alacağımız şey ucuz olmalı fakat bir ayakkabı bile 300 tl :D
- +1 yıl
dalga geçyorum tabi ne sandın yaprağım
- +1 yıl
p*slik
- +1 yıl
kes ahtapotçu
+1 yılAz 3 aileli hesapla bide
112 Yorumla- +1 yıl
3 aile mi?
- +1 yıl
3 çocuklu bir adam düşün kira 450 yakıt 400 elektirik 250 okul masrafı 5 lira gidiş geliş 300 lirada ev masrafı falan aldın
- +1 yıl
450 kira çok, yakıta para veriyon da neden gidiş geliş arası veriyon bida? elektirik 100
- +1 yıl
Türkiyenin durumunu bilmiyormusun evler pahalı
- +1 yıl
Ben yurt dışında yaşıyorum burdaki farkı görsen şaşarsın
- +1 yıl
Sen de yurt dışiıonda yaşıyon?
- +1 yıl
Evet doğruları görmenizi isterim
- +1 yıl
matematikteki doğrular mı şu sonsuza kadar giden?
- +1 yıl
Buradaki asgari ücretle bir araba alırssın
- +1 yıl
new yorklu musun sen?
- +1 yıl
Dalga geç sne
- +1 yıl
yok new yorktayken diye foto atmışsın ondan sordum dalga geçmek gibi bir niyetim yok sizinle asil hanımedendi.
+1 yılHahahahaha gerçekten buna inandın mı
14 Yorumla- +1 yıl
bunu ben hazırladım inandım tabi sen neden inanmadın?
- +1 yıl
Bizim burda gecekondu kirası 700den başlıyo
- +1 yıl
paris mi orası?
- +1 yıl
Uyandırıyım Türkiye'deyiz :))))
+1 yılHangi çağda yaşıyorsun
17 Yorumla- +1 yıl
2018
- +1 yıl
300 liraya ev bulursan haber et
- +1 yıl
bizim köy?
- +1 yıl
Köy de 300 se pahalıymis şehir de?
- +1 yıl
hiç şerhre gitmedim bilmiyom
- +1 yıl
Bence de gitme 😂 gecinemezsin yoksa köy hayatı ucuz tabi
- +1 yıl
yorum güncel
+1 yılbaya güzel trollemişler..
11 Yorumla- +1 yıl
Kim kimi trollüyor abi? Hem burası ortadünya mı mu ne trolü?
+1 yılApartlar bile 700 ya 😏
11 Yorumla- +1 yıl
BHen ahırda kalıyom
+1 yılparalı ak troll daha xd
15 Yorumla- +1 yıl
Ben trollü sadece tolkienin eserlerinde biliyorum trolller bizim dünyamıza mı geldi?
- +1 yıl
evet ordan bulaştılar bize
- +1 yıl
mağara trlümü? olog hai mi? olog hai ise yrarhhahı yedikl
- +1 yıl
yok bu ork olog hai kırması
- +1 yıl
eyi o zaman.
Gizli Üye(25-29)+1 yılUl*n beyinsiz çomar 300 TL evi kim kiraya veriyor
23 Yorumla- +1 yıl
ben veriyom bizim köyde 300 kira. metropelde saray kiralamrsanız bulamazsanız dabi.
Cevap sahibi+1 yılKöyde mi oturalım kardeşim
- +1 yıl
eved.
Gizli Üye(30-35)+1 yılTrollse komik , degilse dahada komik 😀😀😀
11 Yorumla- +1 yıl
herkesin dilinde bir troll ne bu trol?
Ben de seni Allah a havale ediyorum
25 Yorumla- +1 yıl
keslen petöcü kemanist aphapotçu piyanistr
- +1 yıl
güneş doğarken arıdından tepelerin anasını öpeyim tüm teletabilerin hıhıhahahahaha
Allah cezani versin... dalga geciyor bide ya
10 YorumlaŞakasın dimi şaka :)
12 Yorumla- +1 yıl
Ne şakası?
+1 yıltroll mü?
14 Yorumla- +1 yıl
troll?
- +1 yıl
sendeki beyni kuşa taksak ters uçar
- +1 yıl
neden?
- +1 yıl
nickine yeni baktım, trollmüşsün tm
300 e nerde ev kaldı hacı
10 Yorumla
+1 yılKardeşim az ve çok gorecelidir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanaatkar olmak iyidir ama mantıksız olmak değil.
10 YorumlaKira 1500
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar