Ablamla beraber kalıyorum ama anlaşamıyoruz ne yapayım?

Arkadaşlar ablam 4 yıldır İstanbul'da doktora yapıyor son yılı bende 3 aydır yanindayim iş buldum ama sonra çiktım simdi tekrardan iş arıyorum. 1 aylık maaşımı aldım zaten bir çogunu harcadim ev için mutfak için. Son 120 tl kaldigini söyledim markette gidip alisveris yapti üzerine de kendinde 2 tane sigara aldi 62 tl ödedik neyse tamam dedim birsey demedim. Bundan öncede sigarasini 7,8 tane sigarasini ben aldim. Kendisininde bursu var ama bu ay kesildi birikmiş parasi var. Beni çok sıkıntıya sokuyor para konusunda şu an son 49 tl kaldi telefon faturami filan ödeyince 15 tl kalıyor bankada ona rağmen bugün diyor ki senin parandan da harcarız. Onu geçtim ne yapsam ablamin gözüne batıyor, sürekli bana emir veriyor su getir, süt getir, yastigimi getir, pencereyi kapat, isigi aç filan bıktım yani. Kendisi uyuyunca bana da hadi sende uyu. Kendisi kalkinca ben uyandim sende uyan. Ben ondan erken kalinca kahvalti hazirliyorum ama o öyle değil kendisi kahvaltisini yapar kaldirir. Yemin ederim ki şu an çok acım ama evde az miktarda ekmek var sırf ablam yarin kendi kahvaltisinda ekmek bulsun markete gitmesin diye yemek yemiyorum. Ben bu kadar ince düşünüyorum ama kendisi öyle değil gerçekten iş bulayim diye çoğu yere başvuru yaptim. O kadar bunaldım ki anlatamam cok uyumlu birisiyim ama ablamla hissettirmesem de anlaşamıyorum ne yapayim bilemiyorum ya 😢
Ablamla beraber kalıyorum ama anlaşamıyoruz ne yapayım?
Cevapla