"Yeni yılda kamuda 'Q' kalkıyor, 'F' klavye kullanılacak" Siz hangi klavyeyi kullanıyorsunuz?

"Yeni yılda kamuda 'Q' kalkıyor, 'F' klavye kullanılacak" Siz hangi klavyeyi kullanıyorsunuz?

Başbakanlık Genelgesiyle 10 Aralık 2013 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan, kamu kurum ve kuruluşlarının F klavyeye geçiş süreci yıl sonunda tamamlanacak

Türkiye Dil ve Edebiyat Derneği Genel Başkanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Ekrem Erdem, milli bir mesele olarak gördükleri kamu kurum ve kuruluşlarındaki F klavyeye geçişin yıl sonuna kadar tamamlanacağını ve 2018'de F klayve döneminin başlayacağını belirtti.

Tüm devlet dairelerinde F klavye geçilecek haberi, her yıl yapılan bir haber bakalım bu yıl kesin olarak geçilecek mi bekleyip göreceğiz. Peki siz hangi klavyeyi kullanıyorsunuz bu durum sizi etkiler mi?
"Yeni yılda kamuda 'Q' kalkıyor, 'F' klavye kullanılacak" Siz hangi klavyeyi kullanıyorsunuz?
Cevapla