Birisi bunu sizi cok düşündügü içinmi yoksa Umursamadıgı içinmi söyler
derdin büyük kücügü ola bilirmi
derdin büyük kücügü ola bilirmi
Bizden yaşı büyük diye çocuksunuz kendisi zor bişey yaşadı diye diğerlerinin derdi boş gelir ona yok buna mı üzüldün duygularım özel benim bana motor çarptı kanka geçen tır çarptı babam öldü benim de kardeşim öldü ne yapayım tecrüben var eyvallah bize böyle akıl vererek bize daha çok zarar veriyorsun o zaman başkaları kötü durumda diye iyi de hissetmeyelim soruna gelirsek düşünen de söyleyebilir umursamayan da dertlerin büyüğü küçüğü kişiye göre değişir 30 yıldır aldığın bakımını yaptığın arabanla kaza yaptın parçalandı çok üzüldün kimisi de 4 ay çalıştı bilgisyar aldı bilgisyaar bozuldu garanti de yok senin de ne derdin var be diyebilir ama belki siz eşit seviyede üzüldünüz ya da basit bişeye üzüldün normalde çoğu kişinin takılmadığı biley birisi buna mı takıldın diyebilir ama onun takıldığı şeye sen takılmazsın yani kimse senin durumuna senin kadar üzülemez bu külliyen yalan freud demiştir istisna aynı durumu yaşayan dostların yanındayım anlıyorum der ama onlar da bi yere kadar ölüm maddiyat maneviyat dış etkenler bunlar kişide Farklı etkiler gösterir mesela sen çok yemek yersin birisi hiç yemez kimisi hiç uyumaz kimisi çok uyur
Senin derdin önemsiz havasına bürümüş. Daha büyük dertlerden bahsederek. Derdin büyüğü küçüğü yok ve herkesin baş edecek yöntemi gücü yok
Aynen
Bencil insanları sevmem. Empati kuramayan insan boştur gözümde.
Allah insana taşıyamayacağı yükü vermezmiş. Yani herkesin derdi kendine ağır, büyüğü küçüğü olmaz.
Cevap
7Cevap
Bazı insanlar çok fazla abartıyor bence. Bünye , dayanıklılıkla alakalı bişey bence. Ama çoluk çocuk pireyi deve yapıyorlar malesef.
Yani benim dersim küçükde olsa önemsiz
Hayır, kendisinin daha çok şey yaşadığını söyler, bir nevi teselli de olabilir
Laf olsun diye sorar anlatsan bir bok yapacacğından veya umursayacağından değil
Dert dediğin y... rrak gibidir en büyüğü bende sanırsın
Böyle saçma soruları bile gizlenerek sormak ne itici bir durum yorumda bulunasim bile gelmiyor
Neden gizlendigimi önce bir sor sen
Çünkü gizli olmadıgımda sürekli sapık erkekler tarafından rahatsız ediliyorum anladınmı
Şimdi mesaj atamıyolar cünkü gizliyim
%100 seni düşündüğü için soruyordur
Sanane laa sen hayırdır derim
Benim derdim bana derim
Sanane
Cok basit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?