Sizden büyüklere nasıl hitap edersiniz?

ben şahsen kendimden 5 6 yaş büyüklere isimleriyle hitap ediyorum hani içimden gelmiyor abi/abla demek. siz diyor musunuz ?
Sizden büyüklere nasıl hitap edersiniz?
Cevapla