Dansın 2. dakikasını filan izleyin en zor yerler ora. grub:BLACKPİNK. Valla ben ezberledim çok eğlenceli :)
Tutarım :)
Yok ben unuturum yaa :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben kpop danslarinin karografilerini seviyorum boombayah da onlardan bir tanesi ve ogrendigim dans karografilerini unutmuyorum bazen sasiriyorum😍😍😝😜
Dans etmeye bayiliyorum..
gercekten mi? bende blackpink danslarının hepsini yapıyorum çok keyifli :) ama sadece blackpink i :D
var tabi olmaz mı bts , arada exo , seventeen filan
Bande zor bisey gelicek diye bekleyip durdum ama sıkıldım kyle hanagami nin koreografilerini izle bence😄
şarkiyi begendim. dansin bir estetikligi tutkusu yok
o ne demek anlamadım zor değil anlamındamı dediniz
hmm sana göre öyle olabilir.
Cevap
4Cevap
blackpink izlemiştim az bir kısmını 😂
hangi şarkıyı :)
Boombayah orda oppa dediği zaman arka plandaki ses çok güzel 😂
aynen :) :D
Launchpad da 22 şarkıyı ezbere biliyorum 😁
Boyle dans aeden dansci arkadaslarim vardi
Tutarim
Yapamam :)
Tutarım :)
Unuttum
Yok 👎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar