Dünya üzerinde tüm ülkelerde sayısı 15 bini aşkın nükleer silah var. En fazla nükleer silaha sahip ülke Rusya iken en az nükleer silaha sahip ülke Kuzey Kore'dir. Fotoğrafı inceleyerek hangi ülkenin ne kadar nükleer silaha sahip olduğunu öğrenebilirsiniz. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Biz insanlar binlerce yıldır uğraşıp elde ettiğimiz bu medeniyeti yine kendi ellerimizle yok mu edeceğiz?
Nükleer silaha sahip ülkeler hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Tek umudum nükleer silahların olası bir savaşta kullanılmaması. Eğer kullanılırsa dünyadaki birçok canlının özellikle insanların yok olmasına neden olacak genetik miras bırakacak. Bu da hem dünyanın hem de binlerce canlının katili olmaktan başka bir şey değil maalesef
Sence kullanılmaması mümkün mü? ABD Japonya'ya 2 kez atom bombası atarak insanların üzerinde denedi. Ayrıca günümüze kadar yüzlerce nükleer deneme yapıldı nükleer silaha sahip ülkeler tarafından. Bir savaşta ortalık karışacağı için bu ülkeler nükleer silah kullanmaktan çekinmeyeceklerdir diye düşünüyorum.
Bende 3. dünya savaşının çıkması halinde olacakların farkındayım. Ama nükleer silah kullanımını düşünmek bile istemiyorum her şeyin dünya üzerinden silinmesi ihtimali çok korkunç
Maalesef bu savaş çıkarsa bu silahlar da kullanılacak. Bak Einstein bu konu hakkında ne demiş ; "3. Dünya Savaşında hangi silahların kullanılacağını bilmiyorum ama 4. Dünya Savaşında taş ve sopaların olacağını biliyorum."
3. Dünya Savaşı'nda nükleer silahların kullanılması durumunda insan ırkı dünya üzerinde kalmaya devam edip 4. Dünya Savaşı çıkarabilecek kadar yaşayabilirse tabi...
En İyi Cevaplar