Kuzey Kıbrıs'ı neden hiçbir ülke resmi olarak TANIMIYOR?

Bu konuyu araştırdım ve öğrendim ki sadece Türkiye resmi olarak tanıyormuş.

Azerbaycan bile resmi olarak tanımıyor. Hani şu sözde dost ülke Azerbaycan.

Güney Kıbrıs'ı tanımayan tek ülke de Türkiye.

Azerbaycan bile Güney Kıbrıs'ı resmi olarak tanıyor.
_____________

Dış işleri konusunda biz mi çok başarısızız? Yoksa Kıbrıs konusunda gerçekten Rumlar mı haklı?
Kuzey Kıbrıs'ı neden hiçbir ülke resmi olarak TANIMIYOR?
Cevapla