Tavuklarda GDO'lu yem dönemi başladı. Tavuk veya yumurta yer misiniz?

Evet arkadaşlar ülkemizde tarım ve hayvancılık bitti. Bu da son darbe oldu sanırsam.
Artık tavuklar gdo'lu yemlerle beslenecek ve doğal olarak yumartalar da GDO'lu olucak.
Ben mümkün olduğunda yemeyi düşünmüyorum...

Kaynak : https://www.bloomberght.com/tarim/haber/2036466-gdo-lu-4-urune-izin-cikti



Biyogüvenlik Kurulunca, Beyaz Et Sanayicileri ve Damızlıkçıları Birliği Derneğinin (BESD-BİR) başvurusu üzerine genetiği değiştirilmiş 3 soya ve bir mısır çeşidi ve ürünlerinin hayvan yemlerinde kullanılması onaylandı.

Kurulun konuya ilişkin kararları Resmi Gazete'de yayımlandı.

Buna göre, Kurul, BESD-BİR'in başvurusu üzerine, Bilimsel Risk Değerlendirme Komitesi ve Sosyoekonomik Değerlendirme Komitesince hazırlanan raporları değerlendirerek, genetiği değiştirilmiş 3 soya ve bir mısır çeşidinin hayvan yemlerinde belirlenen şartlara uyulması kaydıyla kullanılmasına onay verdi.
Artık yemeyeceğim
Mecbur yiyeceğiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tavuklarda GDO'lu yem dönemi başladı. Tavuk veya yumurta yer misiniz?
Cevapla