Türkler İslamiyet ile tanişmasaydi ve hala göktanrı dininde kalsaydi nasıl olurdu?

şahsen belki yobaz değil daha durust daha medeni daha korumacı olurduk.
ana erkil sistem devam ederdi kadın daha yüce olurdu.
herşey dinle tartilmazdi belki bilim de über gelişmiş olurduk.
Türkler İslamiyet ile tanişmasaydi ve hala göktanrı dininde kalsaydi nasıl olurdu?
Cevapla