İronik paylaşımlardan anlamayan toplumumuz hakkında ne düşünüyorsunuz?

İronik paylaşımlardan anlamayan toplumumuz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Herkese merhabalar canlarım, dostlarım. Biraz evvel bir paylaşımda bulundum. Paylaşımın konusu, AKP'lilerin diliyle konuşmak gerekirse sözde "Kamâlist Zulüm" hakkındaydı. Birkaç ironik sözde "Yossi Kohen" zırvası capsleri, birkaç tane de yine ironi amacıyla hazırlanan "CEHAPE Zulmü" ile ilgili capsleri kullandım. Buna rağmen kullanıcıların birkaçı ironi yaptığımı anladı.

Yahu gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum, insan bir profil resmime, paylaşımlarıma bakar be, Atatürk'e laf kondurmamak için gece yarılarına kadar Atatürk düşmanları ile tartışmalarıma bakar."Yazıklar olsun." deyip gücensem mi, bir köşeye yatıp gülüp ağlasam mı bilemedim. Neyse, her ne kadar ironiyi anlayamadılarsa da, Atatürk hakkında yalanlara izin vermediklerinden dolayı da biraz olsun memnun oldum. Ne diyorsunuz?

#SolBakışSoruyor
#İronidenKorkma
Güncellemeler
+1 yıl
Bu ironilerden anlamadılar işte;

galeri2.uludagsozluk.com/.../...i-kohen_517953.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BrIAhvGCAAAj7ZI.jpg

Tekrar söylüyorum, ironidir. Allah aşkına yine ciddiye almayın şunları yahu...😁😁😁😁😁
İronik paylaşımlardan anlamayan toplumumuz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla