Artık yurtlarda 2 kişilik odalarda kalmak yasak ! Bunun gerekli bir uygulama olduğunu düşünüyor musunuz?

İlkokul, ortaokul, ortaöğretim ve yükseköğretim öğrencilerinin barındığı; yurt, pansiyon, apart ve stüdyo daireleri gibi yerlerde 2 kişilik odalarda iki hemcinsin kalmasının sakıncalı bulunması üzerine 1, 3, 4, 5, 6 kişilik odaların hizmete açılacağı resmî gazetede yayımlandı.

ÖĞRENCİ BARINDIRAN YERLER RUHSAT ALMAZLARSA ÖĞRENCİLER DE MAĞDUR OLABİLİR

Öğrenci barındırma hizmetini ilk defa kullanacak yerlerin 30 Eylül'e kadar il ve ilçe millî eğitim müdürlüklerinden ruhsat ve izin almaları gerekiyor. Bu kanuna uyulmaması durumunda öğrenci barındıran yerler kapatılacak dolayısıyla orada kalan öğrenciler de mağdur olacak.
Artık yurtlarda 2 kişilik odalarda kalmak yasak ! Bunun gerekli bir uygulama olduğunu düşünüyor musunuz ?
Evet, bu gerekli bir uygulama.
Hayır, bu gerekli bir uygulama değil.
Bu konu hakkında bir fikrim yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Artık yurtlarda 2 kişilik odalarda kalmak yasak ! Bunun gerekli bir uygulama olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla