Elinde Bir Sprey Var Ve Bu Duvara Yazı Yazacaksın Ne Yazardın?


Yazacağımı biliyorumda ks çevirir
Ormantik birşeyler olsun. Kimse kendini pahalıya satmaya kalkmasın biz sizin indirimli günlerinizide biliyoruz
Yazılmaz deme yazdık çünkü
https://i.hizliresim.com/7NQojr.jpg
Siteye üye olduğumdan beri haftada bir kaç kez bu soruyu görüyorum.. Çöp adam yapardım tabi onu da becerebilirsem.
Böyle bir şey yapmak varken neden duvara yazı yazayım.
Batsın bu dünya bitsin bu rüya yazar idim.
#Özi 😄
Böyle daha mı iyi oldu sanki😄
https://hizliresim.com/6XMlWP
Çek git bebeğim uzaklara çek giiit😂
Seni sevdim bebeğim her zaman bunu unutma😄💙
Ahaha evet dur bir ses kaydı atayım buraya😂
Şaka yaptım heyecanlanma😂
Olur bebeğim atarım 😂
Bebeğim kelimesini sevmiyordum ya bana neleri sevdirttin lan aşkım😄
Aç mısın?😄
Ya beni tanıyamadın mı hâlâ seni yerim diyenlere her zaman aç mısın diyorum😣😄
Cevap
43Cevap
Nescafe bile ikisi hatta ucu bir arada ben niye yalnizim ya
Bunu yazan tosun, okuyana kosun. (Küçüklüğümden beri çok esprili bulurum)
Dünyanın yeni uzay istasyonu Akaida'ya gitmek istiyorum.
çay var içersen yol var gidersen ben var seversen. D : D :D
Bunu.
şarkı sözü. şu an dinlediğimi yazalım bakalım
"Sertlik kanında var hayatın , anladın mı hayatım? "
Dursun ulan Özbek; büyük başkan! Yazardım ahaha 😁😁
Bize ALLAH'tan
Korkmayi Ögrettiler
Kulundan Degil!!!
Çok sevdiğim bir bayan arkadaşım var onu gerçekten çok sevdiğimi yazardım
benim kalbim senin için atarken senin kalbin neden başkası için atıyor?
Finans bank Allah uzun ömür versin
Bize değer vermeyenlere biz ciğerimizi verdik be
Tam keko ya
@Son-Kezban-Bükücü Duvara spreyle yazı yazıyorsam öyleyim zaten, matmazelliğimi bir kenara bırakmam gerek.
Mükemmel yaklaştın öperim ben seni :**
Sıcak değil de nem çok
Bu duvara iseyen esektir !
ick will mein Berlin zurück !
O hayırlı olsun yeni boyamışsın :) :) :)
Gökhannnn seni seviyorummmmm
Ölüm var üzmeyin derdim çok klişe ama 🙂
bu maviyi ben alıyım digerini sana vericem
Dursun Özbek İstifa !! :D
müzik degil acilardir evrensel olan
Gülüşünde yuva kurduğum. Ho <3
üzdüğün kadar üzülürsün
silemiyorsan karala😂
kafam disinda hersey yolunda
sevin ulan nasılsa öleceğiz :)
Nickimi şekilli yazardım :D
Hiç adil degilsin dünya yazardım
Telefon numaramı. Altınada 18 35 yaş arası bayanlar zevkle ve itinayla mikilir. Son mikici yazardım
içimde kanser olacağına k. çımda konser olsun :)
Merveler köti köti
Merveler zalım zalım
kaç para ulan bir ejderya
Uzaya kaça götürüyon yazarım
imam hatipler kapatılsın yazarım
bilemedim şimdi. Ani sordun. :)
Kafan guzelmis, gule gule kullan yazardim 😃
Boştu yazayım dedim dkwkfke
Buraya çöp atmayin lan
Eski sevgilim bir yılan
Üstün basın yara bere, gülüşün özel :)
#Bize_Her_Yer_Diyarbakır_21 Yazardım...
memleketin içine sıçtınız yazarım
Betondan nefret ederim yaz
Gaz fren şanzıman halim duman 😎
kırmayın lan beni
Dosdoğru olun !
Yazmazdım
popo bile bir yerde bütünken biz neden ayrıyız
Bunu yazan tosun...
savaşmayın..
başım çok ağrıyo😶
boşver
yazmam bişey.
Ay beni z i ken biri yok muuu
Çare uzay
verme :D
Ah alan iflah olmaz
06 05 2016 yazarim
Adımı yazardım
Yazmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar