Pedofili, zoofili, tecavüz vakaları neden türkiye de artış oldu?

Her geçen gün sapıklık artıyor köpeğe, bebeğe, kadına vs tecavüz ve taciz ediliyor ama niye bu kadar artış gösterdi her geçen gün gazete haberlerde neden görüyoruz nie?
Adalet diye bir kelime artık Türkiyede yok.
Eğitim düpe düz yanlış.
insanların çoğu sapıklığı normal görüyor tedavi edilmiyor
hep böyleydi sadece medya daha gelişince duymaya başladık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Pedofili, zoofili, tecavüz vakaları neden türkiye de artış oldu?
Cevapla