İzmir'de yaşayan deprem için sosyal medyada paylaşılan bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir zamanlar bu insan görünümlü varlıklar başka bir yerde deprem olunca böyle paylaşımda bulundu ya demek ki millet olarak hiçbir zaman ileriye gidemeyeceğiz. Depreme sevinen, insanların ölümüne sevinen çok anlayışlı-duyarlı vatandaşlara sahibiz. Ne güzel!
İzmir'de yaşayan deprem için sosyal medyada paylaşılan bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz ?

İzmir'de yaşayan deprem için sosyal medyada paylaşılan bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?



İzmir'de yaşayan deprem için sosyal medyada paylaşılan bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla