Ben Osmanlıyı çok seviyorum ve özlüyorum, sizde seviyor musunuz?

Padişahların ve Osmanlı Devleti'nin adaleti ve insana vermiş olduğu değerden dolayı çok etkilendim. Araştırdıkça ne kadar büyük ve adil bir devlet olduğunu görüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Ben Osmanlıyı çok seviyorum ve özlüyorum, sizde seviyor musunuz?
Cevapla