Büyükçekmece'de alkollüyken yaptığı kazada bir kişinin ölümüne bir kişinin de yaralanmasına neden olduğu gerekçesiyle yargılanan muhasebeci Arzu Eğmen'in (25) davası karara bağlandı. Mahkeme Eğmen'in, "Bilinçli taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma" suçundan 10 yıl hapisle cezalandırılmasına hükmetti. (Kaynak: Haber Türk)
Peki siz olsaydınız, bu tür olaylarda nasıl ceza verilmesini isterdiniz? #Cinayet
Alkollü araç kullanıp, kazada ölüme sebebiyet verenlere sence ne kadar ceza verilmeli?
Babam 1 bira içmişti ve o gece arabada şöför koltuğunda o vardı, yanında en sevdiği arkadaşı arkasında da bir tanıdık. Yola onların ısrarı üzerine çıktılar, çok geçmeden kaza oldu, en yakın arkadaşı vefat etti, arkadaki yaralandı, babam 10 ay cezaevinde kaldı, şu an cezası belli değil, belirsizlik daha zor. Ölen tarafın ailesi şikayetçi oldu ama aslında babam onları arabaya ne zorla bindirdi ne de bilerek kaza yaptı, kendisinde çok büyük hasara uğradı , hala çekiyor acılarını, bu sene Haziran'ın 25inde 3. sene olucak, cezayı ben belirleyemem ama kasti yapılan bir şey yok, yaşamadan bilinmiyor, şimdi herkes diyecek alkollü çıkmasaydı diye, işte kader bu da çağırıyor, babam yokken çok zor şeyler yaşadık, babam çıkınca da devam etti. Şimdi buralara yazıcaklar ya hani büyük cezalar verilsin felan diye heh işte ben şey demek istiyorum öyle diyenlere "bu ülkede taciz edenlere bile daha az ceza verildiği günleri gördüm" babamın yanına biri girmişti tacizden onu para ödeyerek ailesi 3-5 gün içinde çıkardı, taciz mi trafik kazası mı? Bilmiyorum, tek düşüncem bu ülkede zengin olanın sırtı yere gelmediği ve her yer de torpilin döndüğü...
@KürşattTarıkk neyi deyip demeyeceğimi biliyorum, görüşün için teşekkür ederim, savunduğum ve anlatmaya çalıştığım şey farklıydı sen farklı anladın olsun, sağ olasın. İyi geceler beyfendi
5 yaşındaydım. Arabada 6 kişiydik; Ben, annem, babam, dayım, yengem, ve o zamanlar 1 yaşını bile doldurmamış kuzenim. Bize çarpan araçta iki kişi vardı, ikisi de zil zurna sarhoştu. Çarpışma sonucu hepimiz bayılıyoruz bir annem bayılmıyor, yardım çağırıyor falan. Babamın yüzünün sol tarafındaki kemikler paramparça oluyor, benim dalağım patlıyor doktorlar babaanneme benim için fazla umut beslememesini, hastahaneye yarı ölü geldiğimi söylüyorlar. Neyse ki hepimiz hayattayız şu an. Karşı tarafın ikisi de ölmüş, cezalarını aldı onlar neyse ki. Bence kesinlikle müebbet olmalı bu suçun cezası.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Haklısınız.. Olacakları kestirememek büyük aptallık.. Çok büyük hata.. Ama niyet herşeyden çok önemli.. Başta din mesela.. Ben aynı durumu yaşadım.. Aynı araçta bulunduğum arkadaşımı kaybettim.. Bir yıl sekiz ay ceza aldım.. Vicdanımda ömür boyu mahkumum.. Keşke ben olseydım üç çocuk yetim kalmasaydi.. Bakın hayatta büyük konuştuğunuzu yalarsiniz yarın Allah size ne yazmış bilemezsiniz.. Biraz usturuplu olmakta fayda var.. Ne geceydi be gelen vurdu giden vurdu:(
Din gereği neyse o uygulanır kan parası verile bilir ve ibretlik bir ceza olabilir mesela 7 ay mezarlık sulama gibi? çünkü kuveyt te böyle kalıcı ve geçici olmayan cezalar var
10yıldır araç kullanıyorum. Alkol alıp direksiyona geçtiğimde çok oldu. Hiç bir kazaya karışmadım ama artık akıllandım. Kesinlikle cinayettir ağır cezalar verilmeli
munasip yerinden tavana asmalı alkollü araç kullanmak caniliktir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
on yil yatmaz o kişi.. iyi halden alti sene sonra serbest kalir.. muebbet hapis yatmali boyleleri.. ama bizim ulkemizde arkan saglamsa zengin birinin cocuguysan veya bir siyasetcinin cocuguysan hic hapis yatmadan bile kurtulursun..
En İyi Cevaplar