Zayıflar, daima adalet ve eşitlik ister; halbuki bunlar kuvvetlinin umurunda bile değildir.” Aristoteles?

Zayıflar, daima adalet ve eşitlik ister; halbuki bunlar kuvvetlinin umurunda bile değildir.” Aristoteles

Adam yıllar önce bir söylemişki hala devam ediyor.

toplumların en alt gelir grubunda bulunan zayıfların, güçlülere göre daha adalet ve eşitlik sevdalısı olduğu görülüyor.
Sadece, ezilen taraf zayıflar olduğu için, onlar bu dünyada adalet ve eşitliği isterler. Roller değişince de, güçlü olarak, statükoyu korumak için sessiz kalırlar…

Gelir dağılımına baksan böyle ,
torpili olana olmayana baksan böyle
kadın erkek desen böyle

hakikaten adam yüzlerce yıl önceden tespiti yapmış.

neden böyle?
yorumları alalım
Zayıflar, daima adalet ve eşitlik ister; halbuki bunlar kuvvetlinin umurunda bile değildir.” Aristoteles?
Cevapla