Zayıflar, daima adalet ve eşitlik ister; halbuki bunlar kuvvetlinin umurunda bile değildir.” Aristoteles
Adam yıllar önce bir söylemişki hala devam ediyor.
toplumların en alt gelir grubunda bulunan zayıfların, güçlülere göre daha adalet ve eşitlik sevdalısı olduğu görülüyor.
Sadece, ezilen taraf zayıflar olduğu için, onlar bu dünyada adalet ve eşitliği isterler. Roller değişince de, güçlü olarak, statükoyu korumak için sessiz kalırlar…
Gelir dağılımına baksan böyle ,
torpili olana olmayana baksan böyle
kadın erkek desen böyle
hakikaten adam yüzlerce yıl önceden tespiti yapmış.
neden böyle?
yorumları alalım
Adam yıllar önce bir söylemişki hala devam ediyor.
toplumların en alt gelir grubunda bulunan zayıfların, güçlülere göre daha adalet ve eşitlik sevdalısı olduğu görülüyor.
Sadece, ezilen taraf zayıflar olduğu için, onlar bu dünyada adalet ve eşitliği isterler. Roller değişince de, güçlü olarak, statükoyu korumak için sessiz kalırlar…
Gelir dağılımına baksan böyle ,
torpili olana olmayana baksan böyle
kadın erkek desen böyle
hakikaten adam yüzlerce yıl önceden tespiti yapmış.
neden böyle?
yorumları alalım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ve yine Aristo klasiği adam biliyor kardeşim. 😊
Güçsüzken daima olarak güçlülerin adaletsizliğinden yakınırız. Ama dengeler değiştiğinde intikam hırsı ile onlarla aynı yere geliriz. Bazende sahip Olduğumuz güce fazlası ile kapılır bu dengenin tekrar aleyhimize dönmemesi için sessiz kalırız.
sorma her yerde var bu
cinsiyete-dine bile sıçrıyor
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!