YGS'ye 1 dk geç kaldığı için sınava alınmayan gencin intihar etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

YGS'ye 1 dk geç kaldığı için sınava alınmayan gencin intihar etmesi hakkında?



Yeni uygulama neticesinde YGS sınavına alınmayan öğrenci bunalıma girmiş ve bu süreci atlatmayı başaramamış haliyle. Hiçbirşey intihar etmek için gerekçe değildir elbette ama her tarafından cinnet fışkıran yurdumda da bir sıkıntı olmalı değil mi...
Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

https://www.diken.com.tr/ailesi-bunalimdaydi-dedi-ygsye-bir-dakika-geciktigi-icin-alinmayan-ogrenci-intihar-etti/
YGS'ye 1 dk geç kaldığı için sınava alınmayan gencin intihar etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla