Sizce Amerika ve Rusya arasında olası bir nükleer savaş çıksa Türkiye bundan nasıl etkilenir?

Sizce Türkiye'de NATO kriterleri gereği Rusya'ya savaş açmak zorunda kalır mı? Türkiye, olası bir nükleer tehditle karşı karşıya kalır mı? Ola ki nükleer bir saldırıyla karşı karşıya kaldık, bu saldırıyı bertaraf edebilir miyiz? Sizce Amerika kafasına 10-15 tane atom bombası yerse akıllanır mı? Siz bu durumla ilgili ne düşünüyorsunuz?

https://www.internethaber.com/rusya-ve-abd-savasin-esiginde-savasa-hazir-olun-1723447h.htm
Sizce Amerika ve Rusya arasında olası bir nükleer savaş çıksa Türkiye bundan nasıl etkilenir?
Cevapla