En sevmediğim piercing türü sanki oraya bir sümük konmuş gibi duruyor ben hiç sevmiyorum. Bide neden insan kendini yüzüne böyle bir eziyet çektirir ki. Bu tarz şeylerden zevkini almak için yapışkanlı olanlardan kullanın bence.
Ya cidden çok hoş benim de çok hevesim var inan ki Aslında bende yaptırayım üniversiteyi kazanırsam diyordum televizyonda bir kızda gördüm çıkarmış yani burundaki gibi değil öyle belli oluyor ki delinen yer garip geldi doğrusu Ama yakışır mı dersen çok yakışır bence
Ya kapanirsa öyle kocaman bir delik olmaz cok hafif izi kalir göze batmaz yani. Öyle fondaten falan kapatir. Ben 2 defa burnumu deldirdim. 1. sinde sag burnumu deldirdim ama yerini begenmedıgm icin 2. Defa sol burnmu deldirdim ve emin ol ilk deldirdigimin yerinde iz yok 😂
Belki çok güzel gözüke bilir ama toplumun bakışı değişir sana karşı birşey hisseden varsa ondaki duruşun değişir çok güzel bir kızsın bence doğal güzelliğini heba etme doğal kal sen
Kendimce piercing hoş değil. Yani insanın yüzünde boncuk tanesinin olmasını güzel ve doğru bulmuyorum. Tamam moda açısından güzel. Ama bence hoş değil. Yüzünüze bir tane boncuk olması çirkin. Eğer ben istiyorum derseniz. Dudak yapınız küçük olduğu için yakışır. Ama yapmanızı önermem. Hem delerken deldiğiniz bölge hassas olduğu için yanar. Sonradan küpeyi çıkardığınızda bir delik olarak kalması kötü durur. yapmanızı önermem.
ahah ah be yiyenim ya ergenligi mi kaldı bee benim kemiklerimden sesgeliyo bir ayagım cukurda bazen tutmuyo kahverengi pantolonla dolasıyom ben yaa 😂😂😂
En İyi Cevaplar