Rütbeli komutanların gözünde neden askerin hayvan kadar bile değeri yok? Sevgilim askerde komutanın kolisi taşınacakmış o da ağırmış belini ağrıtmış koliyi düşürmüş koli düşüncede komutanı tekmelemiş biraz. Haksızlık değil mi bu? Asker hayvanlar kadar bile mi hak etmiyor insanlığı
Rütbeli komutanların gözünde neden askerin hayvan kadar bile değeri yok?
Doğrudur asker gelsin diye bakıyorlar ama askerin şartları nasıl diye ilgilenen bir tane kurum yok şiddet küfür intihara teşebbüs yetkilerin nasıl kullanıldığı açık kusura bakmayın ama devlet bunu yapıyorsa neden askerden kaçmak isteyenleri anlar gibiyim
Askerde sinirler kuvvetli olmalı ondan, düşman eline rehin düşersen Allah korusun, seni başının üstünde misafir etmez, bunlar hep savaş koşulları için ve bu disiplin olmazsa orası hababama döner , sen ne fırlamalar var biliyonmu erler içinde
Komutanların çoğunda ego problemi var. Onları egoları yönetiyor. Ama bizim askerlerimize de biraz insan gibi davranayım desen tepene çıkarlar o da var arayı bulmak zor gerçekten..
En İyi Cevaplar