İkinci bir darbe hazırlığı mı yoksa Türkiye'de iç savaş çıkarmak mı ya da 3. Dünya savaşı mı başlıyor?

İkinci bir darbe hazırlığı mı yoksa Türkiye'de iç savaş çıkarmak mı ya da 3. Dünya savaşı mı başlıyor?
Sizce nedir hangisi bence tam olarak bir darbe değil bu aylardır arkadaşlarla ya da yıllardır dediğim gibi Türkiyeyi almak bölmek bunu yüzyıllardır başaramadılar bazılarınız belki umursar belki umursamaz bilemem ama Türkiye her yönden zengin bir ülke topraklar altında.

Abdülhamit hanın çizdirdiği haritada petrol yataklarını görürsünüz Artvin'in altında altın var denilmesi fırat nehri için fırat kurusa altından altın çıkıcak söylemleri doğrudur harita var açıp bakarsınız altının olmasıda imkansz birşey değil dimi yüzlerce bitkiye sahip 3 tarafda deniz var arkadaşlar belki görmüyorsunuz ama durum ciddi yıllar önce tamm sınırlar böyle çizildi artık savaş bitti hikayesi yalan yıllarca farkedilmeden sömürü altında yaşadık kendi üretimimize geçince dış ülkeler atağa geçti Türkiye üzerinde oynanan oyunn farkında değilmisiniz iç savaş çıkarmakmı sanmam ya da içsavaş çıksa türk küet laz çerkez ayrımı hanefi şii şafi ayrımı herkes bölünecek sonra dış ülkeler çoktan içimize sızmış olucak ve parçalanıcaz ya da gene saçma bir nedenden dolayı savaş başlatacaklar elinizden geldiğince bence dikkatli olun karşınzdaki insana düşman değil dost edinin çok yakın cidden çok yakın parti olarak köken olarak mezhep olarak bakmayın insan olarak ülkendeki insan olarak bakın ayrılmayın kenetlenen gün gelirde birşeyler yaşanırsa bu ülkede herşeyden önce senin ülkenden kardeşin o senin belki ortak şeylere sahip değilsin ama yıllardır aynı ülkede yaşadığın insan o sıkıca kenetlenin çevrenizdeki insanlarıda unutmayın bilgilendirin uyarın
İkinci bir darbe hazırlığı mı yoksa Türkiye'de iç savaş çıkarmak mı ya da 3. Dünya savaşı mı başlıyor?
Cevapla