Diyarbakırlılar/Güneydoğulular Hakkında ne düşünüyorsunuz?

Diyarbakırlı olduğun için başlıkta onu yazdım
2 yaşına kadar D. bakırdaydım
16 yaşına kadar Karşıyakada yaşadım ardından geri döndük
şimdi soruya geçecem bazı kesimler tarafından şeref yoksunu adi güneydoğulular diyenler oluyor
bu bana çok koyuyor açıkçası
Türkmenim sapına kadar Ülkücüyüm
buradaki bütün arkadaşlarım Kürt ama hiçbiri pkklı değil
siz genelleme yaparak hepsini aynı görüyor musunuz?
Diyarbakırlılar/Güneydoğulular Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla