Ailem fanatik AKP li. Ben de CHP liyim.
Bu olguyu ergenliğe girdiğimden bu yana irdeleyerek seçtim. Ve bu partiyi benimsiyorum. Fakat aileme hiç bir zaman bunu söyleyemedim. Hemen "Sen ne yaşadın ki?" "Bizim zamanımızda çöp toplanmazdı." Tarzı kalıplaşmış cümleleri soyluyorlar. Annem de "Demokrasi diye birsey ogrenmissin onu soyleyip duruyorsun." diyo surekli. Sandikta kimse gormedigi icin oyumu CHP ye atiyorum ama annemler AKP sanıyor. Bu gunlerde de askere darbeci diyorlar sokaga cikiyolar. Ben cikmiyorum ve boyle demeleri beni cileden cikartiyo.
Fikrimi nasil soyleyebilirim?
Bu olguyu ergenliğe girdiğimden bu yana irdeleyerek seçtim. Ve bu partiyi benimsiyorum. Fakat aileme hiç bir zaman bunu söyleyemedim. Hemen "Sen ne yaşadın ki?" "Bizim zamanımızda çöp toplanmazdı." Tarzı kalıplaşmış cümleleri soyluyorlar. Annem de "Demokrasi diye birsey ogrenmissin onu soyleyip duruyorsun." diyo surekli. Sandikta kimse gormedigi icin oyumu CHP ye atiyorum ama annemler AKP sanıyor. Bu gunlerde de askere darbeci diyorlar sokaga cikiyolar. Ben cikmiyorum ve boyle demeleri beni cileden cikartiyo.
Fikrimi nasil soyleyebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar