• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Bu sitenin çoğunluğu neden Ak Parti yi sevmiyor? (Sayfa 2)

Goldberry
Goldberry Takip Et
Xper 2 Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Bu sitenin çoğunluğu neden Ak Parti yi sevmiyor?
Cevapla
Sevgi Soruları Site Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

87

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Hairmafya
    Hairmafya Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Eski insanlar gibi değil artık gençlik neyin ne olduğunu biliyor araştırıyor

    3
    1 Yorumla
    • shawnee
      shawnee
      +1 yıl

      bencede geçmişi bilmediklerindendir.

      Yorumla
  • adamın-biri
    adamın-biri Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    sevmedim, sevmiyorum sevmeyeceğim de, sevmek zorunda da değilim. canları cehenneme onunda sevenlerinin de.

    1
    0 Yorumla
  • denizdenizzdenizzz
    denizdenizzdenizzz Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Soyulmak öldürülmek katledilmek hırsızlığın tecavuzun yasal hale gelmesi ve teşvik edilmesi bu gibi olaylardan olabilir mi

    3
    0 Yorumla
  • sevmekkk74
    sevmekkk74 Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    meyve veren ağaç taşlanırrr niye sev miyolar biliyo muusun bankaları batırmadıgı imf yi ülkeden kovdğuuu dünyayya açıldıgı için yaşam standartlarını yükselttği için sevmiyolar

    1
    0 Yorumla
  • Üçdeyncegülüyrz124
    Üçdeyncegülüyrz124 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    sevmeyiz hacı ülkenin geleceğini.. en adamları sevmeyiz biz

    1
    0 Yorumla
  • CagriKasimoglu
    CagriKasimoglu Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Sadece bu site değilki artık kimse sevmiyor insanlar gözünü açmaya başladı geçte olsa.

    1
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    13 yıl öncesini bilmedikleri için.

    26
    24 Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      Akpartili değilim ama +1. Doğru söze ne denir

      Yorumla
    • sadeni
      sadeni
      +1 yıl

      13 yıl önce vatandaşlar acil servise kız bakmaya gitmiyordu, haklısınız.

      Yorumla
    • denizci_
      denizci_
      +1 yıl

      millet doğruyu görünce basmış eksiyi..

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @sadeni Hep kötü yönlerini söylüyorsun ama başka partiler daha beter. Akpli değilim ama gerçekten adamlar iyi şeyler yapmış kabul etmek lazım

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      13 yıl önce tayyibin oğlunun kaza ile bir kişinin ölümüne sebebiyet verip ceza bile almadığını iyi biliyoruz..

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Benim dayım da kaza yapmıştı, ceza almadı, karşı taraf öldüğü halde. Adam Akpli bile değil :D

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      @Diyorummki demagoji olsun diye yazıyorsun o kaza öyle komik bir şey değildi bildiğin cinayet

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Hmm bilmiyorum kaza hakkında bir bilgim yok açıkçası

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      @Diyorummki o zaman boş laf ebeliği yapmayın. Üzeri örtüldü ismi bile geçmez büyük oğlunun doğru düzgün hiçbir yerde dengesiz ruh hali olduğu için gözden uzak tutuyorlar onu. Herkes bilali bilir diğerini sor sen

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Ben onu bunu bilmiyorum, adamlar yedi mi ne yaptı onu da bilmem. Ama 13 sene öncesine göre baya iş yaptılar, bunu diğer hiç bir parti yapmazdı. Akpli değilim diyorum zaten, Tayyip Erdoğan'dan nefret ederim mesela, ben de biliyorum genel hatlarıyla yanlışlarını. Ama kabul etmek lazım işi de yapıyorlar.

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      @Diyorummki bir şey yaptıkları yok göz boyamaktan hırsızlıktan ve keyfi yasa çıkarmaktan yol yaptık demekten başka sen ekonomiyi bilsen biraz kıyas yapmayı bilsen cari en basit örnek o dönemin bazı ülkeleri ile türkiye kiyaslandiginda bizden 10 kat fazla büyümüşler cari açıkta çabası. Cumhurbaşkanı kendi örtülü ödeneğini 800 milyon yaptı bu neye hizmet görünmeyen paralar ne işlere harcanıyor

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Bilmiyorumki ya, ben gördüğüm kadarını biliyorum. Hadi Akp öyle, diğerleri daha beter

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      Hırsız bakanları yargilatmayan bir kisiden bahsediyoruz burda kendi açıkları ortaya cikmasin diye. Yahu korkudan profesörler aydınlar ülkenin ileri gelenleri konuşamıyor herkesi fişliyor diktatör düzen peşinde gözü dönmüş firavun gibi herşey benim diyor

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Tayyip'i ben de hiç sevmiyorum zaten, dini kullanıp duruyor, bu bile yeter nefret etme sebebi olarak. Ama Akp iktidarda olduğundan beri ülkede bir çok iş yaptılar diyor ailem mesela, Tayyip'ten nefret ederler ama kabul etmek lazım diyorlar, anlatıyorlar yaptıklarını falan, yapmışlar yani.
      Tayyip'in kendisini hiç sevmem, diktatör, dini kullanan iki yüzlü biri. Onu saymıyorum bile. Eğer soru Tayyipi niye sevmiyor olsaydı sayıp dökerdim ben de :D

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      @Diyorummki ailen bir cok seyide görmezden gelmiş malesef benim söylediklerimin hicbirinden bahsetmemisler sana ve dahasindan onlar gormek istedigini görmüş sadece fakirin daha fakir olduğunu zenginin daha zengin olduğunu her zaman işverenin yaninda olup işçinin yaninda olmadığını görmemişler onlar yol yaptığını görmüş onuda benmi yapiyim

      Yorumla
    • Kursun85
      Kursun85
      +1 yıl

      Fatih güzel dedin..

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Siz de görmek istediğiniz gibi görüyorsunuz belki de

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      @Kursun85 fatih iki saattir bildirim aliyo cevapta vermiyor garibim :-) ..

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      @Diyorummki ben neler anlattim siz ne dediniz o öyle diyo bu böyle diyo sizin kendi düşünceniz yok bir kere başkalarının düşüncesinden ibaretsiniz allah herkese akıl fikir vermiş düşünsün diye ama siz notet gibi onaylamaktan öte gidememişsiniz malesef. Cinayet diyorum hırsızlar devleti soyuyolar pişkin pişkin bunlar bakan ört pas eden basindaki diyorum hala başkalarının ağzı ile konusuyorsunuz bilmiyorsanız münakaşa etmeyiniz

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      Fatih arada kaynadı biraz sayın soran 😃

      Yorumla
    • Diyorummki
      Diyorummki
      +1 yıl

      @GoLD35 Siz farklı konuşuyorsunuz o farklı konuşuyor, araştırsan yine her şey farklı çıkıyor.
      Araştırın istediğiniz kadar. Ama gözle görülen şeyleri inkar etmek saçma. İç yüzünü bilmiyorum diyorum, ama gözle görülen bir sürü ilerleme var, kimsenin inkar edemediği bir sürü yapılar var.

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      @Diyorummki tam akp kafası bu işte hırsız diyince yol yaptık bina yaptık kafası

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      @GoLD35 Çükü ak parti öncesini bilmiyorlar, dünyadan bir haberler, ak parti öncesinde sular 4 gün kesiliyordu, ssk batmıştı ilaç bulamıyorduk ve alamıyorduk, doğal gaz yoktu tek bir odayı kullanmak zorunda kalıyorduk, okullarda kitap falan dağıtılmıyordu, kovalisyon hükümet birbirine çocuk gibi küsüyorlardı, kemal deviş ülkenin iflasını açıklamıştı, memurun maaşını veremeyecek duruma gelinmişti, türbanlılar okul önlerinde yerlerde sürükleniyordu ( feministle hiç ses çıkarmıyordu) , demirelin bir dediği diğerini tutmuyordu, ecevit karısı rahşanın emriyle tecavüzcüleri, teröristlere af getirmişti, keza ahmet necdette öyle, söylenecek daha çok şey var aslına ama neyse. Allah bir daha eski günleri bizlere yasatmasın. En çok şehit'de 1993-94 yıllarında verilmiştir ve türkiye üçüncü snıf ülkeyken , bgün en hızlı gelişen ülkeler arasında.

      Yorumla
    • GoLD35
      GoLD35
      +1 yıl

      Kara çarşambayı ecevjtmi yaptı 😃 daha sonrası Deprem dönemine gelen ekonomik çöküş ve beraberinde gelenler bunlar. Tabiki bazi zorlukları olacak net olmak lazım. Adam kendi sahsi araci ile gidip geldi makam araci bile kullanmadı. Yol yaptk deneyle olacak islet degil ekonomideki gelir gider dengelerini doğru izleyin bence öyle ihtişamlı bir üçüncülük falan yok ulkenin herseyini satti neyi kaldi? Telekomu kendi haberlesme ağı dagil.. Hirsizliklarindan bahsedelim diyince neden hep bir inkara giriyo lafı baska yere cekiyo bu akp HIRSIZLIK tan bahsedelim lütfen

      Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Bilgili, gerçekleri görebilen bir nesil yetişiyor

    7
    0 Yorumla
  • fireside
    fireside Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    %49un magarada yaşadığının kanıtı asd

    7
    0 Yorumla
  • Emre_ilhan
    Emre_ilhan Takip Et
    Bilge Yaş: 45
    +1 yıl

    Çok Haklı ve pek çok sebepleri olduğu için sevmiyorlar
    Sevilecek tek tarafları gidişleri olacak

    1
    0 Yorumla
  • Cingenem84
    Cingenem84 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Gencler ısı bılıyor çünkü... Sadece ılerı yasta ınsanları kandırabılıyor partı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sitede kafası. calişan insan sayisı türkiye ortalamasının üzerinde de ondan

    3
    0 Yorumla
  • Ppolatt
    Ppolatt Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Gençler idealist düşündüğü ve bilgiye kolayca ulaştığı için iktidarda olması ise cehalet saflık ya da birilerinin işine geldiği için

    0
    0 Yorumla
  • ErotikPanda
    ErotikPanda Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Neyse ki o yönden iyi site

    16
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    "vatandaşlar artık acil servise kız bakmaya gidiyor" diyen bir başbakanı olan partiyi neden sevelim?

    1
    0 Yorumla
  • Mangakafaox
    Mangakafaox Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    bir nedeni var demek ki. Mesela egitim kalitesi

    2
    2 Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      O eğitim bakanin sucu

      Yorumla
    • Mangakafaox
      Mangakafaox
      +1 yıl

      Butun bakanlar zaten akp nin adamlari ve hepsi bulundugu konumdan farkli kafada insanlar. Kimisi liseyi bile bitirememis. Ay neler diyorum ben, ulkenin cumhurbaskani zaten diplomasi sahte olunca , bakani mi egitimli olucak ilahi ben. neyse, akp cehalettir. Kullanamadigi otel, kopru, ev icin sevinen koyunluktur.

      Yorumla
  • pizzaşığıı
    pizzaşığıı Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    E sevilmek zorunda mi

    5
    0 Yorumla
  • 97samet
    97samet Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Ajahh önceden akp sayısı fazlaydı burada. Sanırım hepsini şikayet ettiler :DDD

    0
    0 Yorumla
  • Leon26
    Leon26 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Simdi herkes bizi özür dileyen ülke olarak biliyor. Böyle nam mı olur?

    0
    0 Yorumla
  • SilverCat
    SilverCat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 63%
    +1 yıl

    Gençlere bir şey katmadığı içindir.

    2
    0 Yorumla
  • Albattros_
    Albattros_ Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Hüloooğgh kim sevmiyor ak partiliyiz akpartiliyiz

    1
    9 Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Nerdesiniz ya asdf :-)

      Yorumla
    • Albattros_
      Albattros_
      +1 yıl

      burdayız hadi meeee meeee melemiyormuyuz hüloooogh Tayyip baba Hz. tayyip reis <3

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      RTE <3 yola devam :-)

      Yorumla
    • Albattros_
      Albattros_
      +1 yıl

      Evet hedef 2023 akpartiliyiz yoldaşım öyle değil mi Bir hülooogh yaz da şenlenelim <3

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Hedef gerçekten 2023 yoldasim :-) Hulooooogh addfg :-) <3

      Yorumla
    • Albattros_
      Albattros_
      +1 yıl

      :D Ben daha birşey yazmıyorum görenler fazla yüklenmeyin Asdf

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Seninle beraber birsuru ak partili Eig hakkediyor :-) Simdi seni secsem fazla yuklenicekler eksilerler =) gerçi diğerlerini de öyle ama olsun ya.. :-)

      Yorumla
    • Albattros_
      Albattros_
      +1 yıl

      Ben çok güzel meeelerim beni seç Hüloooğgh :(

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Eksiye raziyim diyorum yani =) Ok yoldaim yoldaslarim.. :-)

      Yorumla
  • andezittt
    andezittt Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Çünkü akp de beni sevmiyor niye seveyim.

    3
    0 Yorumla
  • yeniuniligenc
    yeniuniligenc Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    çünkü hiçbişeyi bilmeyen kıt görüşlü insanlar

    6
    0 Yorumla
  • Everytimealone
    Everytimealone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Nicin mi vatani seviyoruz

    4
    0 Yorumla
  • ByZafer41
    ByZafer41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Sevdireceğine Sövdürüyor ondan dolayı sanırım 😊

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    cunku o gençler işsiz ve iş bulmalari için diploma degil torpil gerekiyor bu ulkede..

    0
    0 Yorumla
  • Derviş_
    Derviş_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kim demiş bunu? Susuyoruz o yüzden ;)

    1
    0 Yorumla
  • chejse
    chejse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    sevmemiz icin neden vardida sevmedik sanki.

    3
    0 Yorumla
  • İzMiRli-BEyEfeNDi
    İzMiRli-BEyEfeNDi Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Eleman fırıldak ondan olabilir.

    3
    0 Yorumla
  • Kacin-Kurasi
    Kacin-Kurasi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Yeni nesil yeni moda beyleee

    1
    0 Yorumla
  • gergedan46
    gergedan46 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    demek ki sebebi var kör değiliz görüyoz

    4
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Neden sevelim ki?

    4
    20 Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Guncellemeyi okuyabilirsiniz mesela? ..

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Türkiyeyi bir yere getirdiği falan yok. Ülkenin olan servetlerini harcadı. Göz boyadı. Önce Sezerin görevinin bitmesini bekledi. Ondan korkuyordu. Sonra yerine adamı Gülü getirdi. Sonra ordu darbe yapmasın diye askeri kanadı ergenekon bilmem ne saçmalıklarla pasivize etti. Tamamen kontrolü ele geçirince, insanların din maddiyat gibi hassas noktalarını vurdu. Sonra fetoya bir çalım. Bir de gazzeye falan timsah gözyaşları falan. İnsanlara duygu sömürüsü. Kontrol geçti mi ele? Haydeee başladı kıyımlara. Türkiye 2009'dan beri ölmüş durumda haberiniz yok. bir çık yurtdışına, bir bak yurtdışından türkiyeye. Ne hale geldi ülke 10 senede. İnsanlar 3 kuruş için birbiriin satar oldu

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Ya kötünün iyisi o olmasa ülke gider bölünür.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Bölünmüş halde. Aç araştır bakalım geçmişte bu kadar terör olayı var mıydı?

      Benim akrabalarım 15 senedir bu ülkede. Ben benim ülkemde bu adamın kopyasını gördüm. Türkiyenin sonu da Azerbaycan gibi olacak. Zamanında kafanızı çalıştırın yoksa yiyecek ekmek bile bulamayacaksınız

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Zannetmiyorum. Hedef zaten 2023 ülke daha iyi olacaktır.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Bekle de gör. 2023'e Türkiye diye bir devlet kalıyor mu kalmıyor mu

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Tamam. Bakalim o halde sende izle ve gor

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Ben son 10 senede gördüm ülke ne hale geldiyse. Bürokrasi işlerinden gına geldim artık, eskiden 1 belgeye hallolan işler şimdi, dünyanın parası oldu. Tarım ülkesi et ithal ediyor, bundan utanç verici birşey var mı? Fındığın vatanı fındık alıyor başka ülkeden.

      Gelişim köprü falan yapmak mı? Hepsi senden benden çaldığı paralar. Adam rüşvetle yakalandı be.

      Hani 16 sene önce demişti tayyip erdoğan bir gün zengin olursa bilin haram yemiştir? Mal varlığı neden maaşının çok çok üzerinde. Neden sen evine et alamıyorsun adamın kızının 55 milyon dolarlık villası var?

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Çükü ak parti öncesini bilmiyorlar, dünyadan bir haberler, ak parti öncesinde sular 4 gün kesiliyordu, ssk batmıştı ilaç bulamıyorduk ve alamıyorduk, doğal gaz yoktu tek bir odayı kullanmak zorunda kalıyorduk, okullarda kitap falan dağıtılmıyordu, kovalisyon hükümet birbirine çocuk gibi küsüyorlardı, kemal deviş ülkenin iflasını açıklamıştı, memurun maaşını veremeyecek duruma gelinmişti, türbanlılar okul önlerinde yerlerde sürükleniyordu ( feministle hiç ses çıkarmıyordu) , demirelin bir dediği diğerini tutmuyordu, ecevit karısı rahşanın emriyle tecavüzcüleri, teröristlere af getirmişti, keza ahmet necdette öyle, söylenecek daha çok şey var aslına ama neyse. Allah bir daha eski günleri bizlere yasatmasın. En çok şehit'de 1993-94 yıllarında verilmiştir ve türkiye üçüncü snıf ülkeyken , bgün en hızlı gelişen ülkeler arasında.

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Bu yorumunu çok beğendiğim bir gizliden.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Sadece Türkiye mi öyle sanıyorsun sen? O dönem tüm dünya öyleydi. Sanki erdoğan gelince hemen mi düzeldi herşey? Geldi elde ne var ne yok harcadı. Sanki cebinden verdi. Ülke bölünmüş halde, bunu göremiyorsanız gözleriniz kör. Eskiyi görüyorsanız bunu da görmeniz lazım. İnsanları kandırmak kolay daha doğrusu cahilleri. Osmanlı osmanlı diye diye hepinizi gaza getirdi. Ne diyeyim yazık size. Ssk bitmiş diyorsun, sgk ne halde peki? Hastanelerde insanlar parasızlıktan ölüyor.

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Tamam 2023 `te de bu ülkeyi gorucez olmesek. Bölünmüş mu bölünmemiş mi veya daha mi çok ileriye gitmiş yoksa duraksayip dagilmis mi bende gerçekten çok merak ediyorum. Ama dediğim gibi aksi halini hic zannetmiyorum.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Bu durumu yaşamış bir ülkenin vatandaşı olarak yorum yapıyorum ben zaten. Dışardan çok net belli oluyor ülkenin diktatörlüğe gittiği. Ama işte celladına aşık olmuş bazılarınız. Umarım yemeğe birşey bulabilirsiniz gelecekte

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Yurt disindasiniz herhalde bir diş göz olarak yorumluyosunuz ülkeyi , güzel. Yani bilmiyorum meyve veren ağaç taslanir misal Almaya' da herkes Erdogandan nefret ediyor. Adam doğru yolda demek ki. Ayrıca hangi ülke israile rest çekip bu devirde rus ucagini düşürdü? Neyse.. Uzadikca uzuyo.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Hayır Türkiyedeyim. Akrabalarım da kaç senedir burada. Eskiden bir telefon kaydı yaptırmak bile 5 tl idi, şimdi 200 tl oldu. Hastaneye yatıyorsun para soymak için bin takla atıyorlar.

      Rus uçağını düşürdü özür diledi. İsraile öldürüyorsun dedi sonra ben onları hedef almadım dedi.

      Neyse, umarım türkiye diye bir devlet kalır çünkü türk birliğine çok ihtiyacımız var araplara değil

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Parayi çok ortaya koyuyosun bir defa eskinin parasıyla şimdinin parasi bir değil. Adam türk parasini bile değerlendirmiş. Onun dişinda boyun eğen bir devlette değiliz. Türk ordusu gün geçtikçe güçlenip kendi silahini üretir konuma geldi zaten yolları tünelleri bogazlari saymiyorum. Diyorum ya gün geçtikçe daha daha iyi olucaz.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Türk ordusu son 10 senede ne kadar şehit verdi haberin var mı? Eskiden bu kadar terör olayı olmazdı. İnsanlar şimdi korkularından markete giremiyorlar kalabalık diye her taraf yobaz araplarla dolu.

      Paraya önem veriyorsun diyorsun. 2002 kasımında 1,97 idi dolar şiimdi 2,95 civarlarında böyle değerlendi? Türk ordusundan kim korkuyor Allah aşkına şuan? Elin dağlısı şehit öldürüyor karınca öldürür gibi. Şehite kelle diyen biri mi ülkeyi kurtaracak?

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Eskiden terörle daha zor basa cikiyoduk imkanimiz yoktu benimde babam asker biliyorum. Simidi ürettiği ucaklari tankları kullanıyor ki zaten gecen Erdogan su ana kadar rekor terörist olduruldu gibisinden ropörtaj vermişti. Paramizda eskiye gore degerlenmedi mi sifirlari kaldirdik. Ama benimde su an için hak vermedigim konu Suriyeli ler. Çünkü çok fazla tölerans tanidi onlara.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Ülke diktatörlüğe gidiyor bacım hsberin var mı? Ülkede ekonomi diye birşey kalmamış. Herşeye hergün zam geliyor. Konut fiyatları el yakıyor. Neyse. Bir ateiste allahı açıklamak kadar anlamsız size bunu açıklamak. Umarım bizim halimize düşmezsiniz. Yoksa işte bizim gibi göçebe orada burada hayat kazanmaya çalışacaksınız bir süre sonra. Zaten göç başladı yurtdışına

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Çok negatif dusunuyosunuz. Bende bakalim görelim diyorum. Biliyomusun, senin bu dediklerin ne zaman gerçekleşir bu göç aclik zam sefalet , bunlar asil Erdoğan giderse basimiza gelir. bir düşün. ya da o giderse kim gelecek? Bunlarda tartisilir ama yine bunlarda "Bi ateiste allahi aciklamak kadar anlamsız" olur. Bakalim..

      Yorumla
  • VALєRİe_
    VALєRİe_ Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Aydın kesim fazla

    7
    1 Yorumla
    • Fervent34
      Fervent34
      +1 yıl

      Bu sitede mi? :D

      Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 415 cevap paylaştı.

    Genelevleri halen bedava olmadığı icindir

    1
    0 Yorumla
  • Bregro
    Bregro Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    AKP yi seven kaldımı koyunlar hariç :D

    1
    0 Yorumla
  • Otfm16
    Otfm16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bozuk saat misali site..

    2
    5 Yorumla
    • entelman
      entelman
      +1 yıl

      www.aktifhaber.com/...kmaya-gidiliyor-1367615h.htm

      Yorumla
    • Otfm16
      Otfm16
      +1 yıl

      @entelman doktor efendi eli hasta cebinde diye yuhalatan zihniyetin askerleri ne beklenir. Normal karşılamak dahi acı verici..

      Yorumla
    • entelman
      entelman
      +1 yıl

      O kadar yoğun ve acılı bir yere, acil ihtiyacı olmayan gitmez. Gitmemelidir de. Fakat bu açıklamayla adeta memleketin bütün sapıklarına çağrı yapılmış. Gidin karı kız gani denmiş. Çok acı! Doktoru, hemşiresi, zaten canından bezmiş insanların da iş yükü artırılmış bir de orayı bu tür işler için mesken tutanlarla uğraşacaklar :/

      Yorumla
    • Otfm16
      Otfm16
      +1 yıl

      @entelman bu gözler ne "geçiyorum uğradım" lar gordu. çünkü vergileriyle maaş aliyormusuz :)

      Yorumla
    • entelman
      entelman
      +1 yıl

      Geçiyordu ve uğradı! Peki sonuç? Ne elde etti?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    senin için ne yaptılar acaba bir düşün ve cevap ver?

    0
    0 Yorumla
  • mcandemir
    mcandemir Takip Et
    Bilge Yaş: 41
    +1 yıl

    Gençler eskiyi bilmiyor çünkü

    1
    0 Yorumla
  • lovemam28
    lovemam28 Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Islerine gelmiyoda o yuzden

    1
    0 Yorumla
  • Fascist
    Fascist Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    gençler cahil değil çünkü

    1
    0 Yorumla
  • Aranel12
    Aranel12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Yok be. Çomarlar da fazla burada.

    0
    0 Yorumla
  • frikiktengol
    frikiktengol Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    hepsinin kafası güzel ondan

    1
    0 Yorumla
  • goyongx
    goyongx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 42%
    +1 yıl

    aynen katılıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Aleynaaf
    Aleynaaf Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Cehaletten sıyrılmış olanlar vs olmayanlar.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bu sitenin çoğunluğu demek ki akıl yürütüyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Meyva veren ağaç taşlanır

    3
    0 Yorumla
  • Eskiçeri
    Eskiçeri Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Sigara zammı 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Elifelff
    Elifelff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    ben sevuyorum

    1
    0 Yorumla
  • Beyaz_Gece
    Beyaz_Gece Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Bence çoğu seviyor.

    2
    0 Yorumla
  • sıradankullanıcıı
    sıradankullanıcıı Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevilcek bir tarafı yok.

    0
    0 Yorumla
  • blondeaddict
    blondeaddict Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 815 cevap paylaştı.

    Ne güzel işte

    3
    0 Yorumla
  • Pyramid
    Pyramid Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Neden sevek

    2
    4 Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Çükü ak parti öncesini bilmiyorlar, dünyadan bir haberler, ak parti öncesinde sular 4 gün kesiliyordu, ssk batmıştı ilaç bulamıyorduk ve alamıyorduk, doğal gaz yoktu tek bir odayı kullanmak zorunda kalıyorduk, okullarda kitap falan dağıtılmıyordu, kovalisyon hükümet birbirine çocuk gibi küsüyorlardı, kemal deviş ülkenin iflasını açıklamıştı, memurun maaşını veremeyecek duruma gelinmişti, türbanlılar okul önlerinde yerlerde sürükleniyordu ( feministle hiç ses çıkarmıyordu) , demirelin bir dediği diğerini tutmuyordu, ecevit karısı rahşanın emriyle tecavüzcüleri, teröristlere af getirmişti, keza ahmet necdette öyle, söylenecek daha çok şey var aslına ama neyse. Allah bir daha eski günleri bizlere yasatmasın. En çok şehit'de 1993-94 yıllarında verilmiştir ve türkiye üçüncü snıf ülkeyken , bgün en hızlı gelişen ülkeler arasında.

      Yorumla
    • Pyramid
      Pyramid
      +1 yıl

      Tamam 😂😂😂

      Yorumla
    • Goldberry
      Goldberry
      +1 yıl

      Seversin artik..

      Yorumla
    • Pyramid
      Pyramid
      +1 yıl

      Yok almayım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben ak partiyi seviyorum...

    0
    0 Yorumla

2 özel cevap
Sadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Bu sitenin çoğunluğu neden Ak Parti yi sevmiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bu sitedekilerin çoğunluğu muhalif mi? 0 cevap verildi
Online olarak Parti uyeligi sureci ne kadar suruyor? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨