AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Eski insanlar gibi değil artık gençlik neyin ne olduğunu biliyor araştırıyor
bencede geçmişi bilmediklerindendir.
sevmedim, sevmiyorum sevmeyeceğim de, sevmek zorunda da değilim. canları cehenneme onunda sevenlerinin de.
Soyulmak öldürülmek katledilmek hırsızlığın tecavuzun yasal hale gelmesi ve teşvik edilmesi bu gibi olaylardan olabilir mi
meyve veren ağaç taşlanırrr niye sev miyolar biliyo muusun bankaları batırmadıgı imf yi ülkeden kovdğuuu dünyayya açıldıgı için yaşam standartlarını yükselttği için sevmiyolar
sevmeyiz hacı ülkenin geleceğini.. en adamları sevmeyiz biz
Sadece bu site değilki artık kimse sevmiyor insanlar gözünü açmaya başladı geçte olsa.
13 yıl öncesini bilmedikleri için.
Akpartili değilim ama +1. Doğru söze ne denir
13 yıl önce vatandaşlar acil servise kız bakmaya gitmiyordu, haklısınız.
millet doğruyu görünce basmış eksiyi..
@sadeni Hep kötü yönlerini söylüyorsun ama başka partiler daha beter. Akpli değilim ama gerçekten adamlar iyi şeyler yapmış kabul etmek lazım
13 yıl önce tayyibin oğlunun kaza ile bir kişinin ölümüne sebebiyet verip ceza bile almadığını iyi biliyoruz..
@GoLD35 Benim dayım da kaza yapmıştı, ceza almadı, karşı taraf öldüğü halde. Adam Akpli bile değil :D
@Diyorummki demagoji olsun diye yazıyorsun o kaza öyle komik bir şey değildi bildiğin cinayet
@GoLD35 Hmm bilmiyorum kaza hakkında bir bilgim yok açıkçası
@Diyorummki o zaman boş laf ebeliği yapmayın. Üzeri örtüldü ismi bile geçmez büyük oğlunun doğru düzgün hiçbir yerde dengesiz ruh hali olduğu için gözden uzak tutuyorlar onu. Herkes bilali bilir diğerini sor sen
@GoLD35 Ben onu bunu bilmiyorum, adamlar yedi mi ne yaptı onu da bilmem. Ama 13 sene öncesine göre baya iş yaptılar, bunu diğer hiç bir parti yapmazdı. Akpli değilim diyorum zaten, Tayyip Erdoğan'dan nefret ederim mesela, ben de biliyorum genel hatlarıyla yanlışlarını. Ama kabul etmek lazım işi de yapıyorlar.
@Diyorummki bir şey yaptıkları yok göz boyamaktan hırsızlıktan ve keyfi yasa çıkarmaktan yol yaptık demekten başka sen ekonomiyi bilsen biraz kıyas yapmayı bilsen cari en basit örnek o dönemin bazı ülkeleri ile türkiye kiyaslandiginda bizden 10 kat fazla büyümüşler cari açıkta çabası. Cumhurbaşkanı kendi örtülü ödeneğini 800 milyon yaptı bu neye hizmet görünmeyen paralar ne işlere harcanıyor
@GoLD35 Bilmiyorumki ya, ben gördüğüm kadarını biliyorum. Hadi Akp öyle, diğerleri daha beter
Hırsız bakanları yargilatmayan bir kisiden bahsediyoruz burda kendi açıkları ortaya cikmasin diye. Yahu korkudan profesörler aydınlar ülkenin ileri gelenleri konuşamıyor herkesi fişliyor diktatör düzen peşinde gözü dönmüş firavun gibi herşey benim diyor
@GoLD35 Tayyip'i ben de hiç sevmiyorum zaten, dini kullanıp duruyor, bu bile yeter nefret etme sebebi olarak. Ama Akp iktidarda olduğundan beri ülkede bir çok iş yaptılar diyor ailem mesela, Tayyip'ten nefret ederler ama kabul etmek lazım diyorlar, anlatıyorlar yaptıklarını falan, yapmışlar yani.
Tayyip'in kendisini hiç sevmem, diktatör, dini kullanan iki yüzlü biri. Onu saymıyorum bile. Eğer soru Tayyipi niye sevmiyor olsaydı sayıp dökerdim ben de :D
@Diyorummki ailen bir cok seyide görmezden gelmiş malesef benim söylediklerimin hicbirinden bahsetmemisler sana ve dahasindan onlar gormek istedigini görmüş sadece fakirin daha fakir olduğunu zenginin daha zengin olduğunu her zaman işverenin yaninda olup işçinin yaninda olmadığını görmemişler onlar yol yaptığını görmüş onuda benmi yapiyim
Fatih güzel dedin..
@GoLD35 Siz de görmek istediğiniz gibi görüyorsunuz belki de
@Kursun85 fatih iki saattir bildirim aliyo cevapta vermiyor garibim :-) ..
@Diyorummki ben neler anlattim siz ne dediniz o öyle diyo bu böyle diyo sizin kendi düşünceniz yok bir kere başkalarının düşüncesinden ibaretsiniz allah herkese akıl fikir vermiş düşünsün diye ama siz notet gibi onaylamaktan öte gidememişsiniz malesef. Cinayet diyorum hırsızlar devleti soyuyolar pişkin pişkin bunlar bakan ört pas eden basindaki diyorum hala başkalarının ağzı ile konusuyorsunuz bilmiyorsanız münakaşa etmeyiniz
Fatih arada kaynadı biraz sayın soran 😃
@GoLD35 Siz farklı konuşuyorsunuz o farklı konuşuyor, araştırsan yine her şey farklı çıkıyor.
Araştırın istediğiniz kadar. Ama gözle görülen şeyleri inkar etmek saçma. İç yüzünü bilmiyorum diyorum, ama gözle görülen bir sürü ilerleme var, kimsenin inkar edemediği bir sürü yapılar var.
@Diyorummki tam akp kafası bu işte hırsız diyince yol yaptık bina yaptık kafası
@GoLD35 Çükü ak parti öncesini bilmiyorlar, dünyadan bir haberler, ak parti öncesinde sular 4 gün kesiliyordu, ssk batmıştı ilaç bulamıyorduk ve alamıyorduk, doğal gaz yoktu tek bir odayı kullanmak zorunda kalıyorduk, okullarda kitap falan dağıtılmıyordu, kovalisyon hükümet birbirine çocuk gibi küsüyorlardı, kemal deviş ülkenin iflasını açıklamıştı, memurun maaşını veremeyecek duruma gelinmişti, türbanlılar okul önlerinde yerlerde sürükleniyordu ( feministle hiç ses çıkarmıyordu) , demirelin bir dediği diğerini tutmuyordu, ecevit karısı rahşanın emriyle tecavüzcüleri, teröristlere af getirmişti, keza ahmet necdette öyle, söylenecek daha çok şey var aslına ama neyse. Allah bir daha eski günleri bizlere yasatmasın. En çok şehit'de 1993-94 yıllarında verilmiştir ve türkiye üçüncü snıf ülkeyken , bgün en hızlı gelişen ülkeler arasında.
Kara çarşambayı ecevjtmi yaptı 😃 daha sonrası Deprem dönemine gelen ekonomik çöküş ve beraberinde gelenler bunlar. Tabiki bazi zorlukları olacak net olmak lazım. Adam kendi sahsi araci ile gidip geldi makam araci bile kullanmadı. Yol yaptk deneyle olacak islet degil ekonomideki gelir gider dengelerini doğru izleyin bence öyle ihtişamlı bir üçüncülük falan yok ulkenin herseyini satti neyi kaldi? Telekomu kendi haberlesme ağı dagil.. Hirsizliklarindan bahsedelim diyince neden hep bir inkara giriyo lafı baska yere cekiyo bu akp HIRSIZLIK tan bahsedelim lütfen
Bilgili, gerçekleri görebilen bir nesil yetişiyor
%49un magarada yaşadığının kanıtı asd
Çok Haklı ve pek çok sebepleri olduğu için sevmiyorlar
Sevilecek tek tarafları gidişleri olacak
Gencler ısı bılıyor çünkü... Sadece ılerı yasta ınsanları kandırabılıyor partı
Sitede kafası. calişan insan sayisı türkiye ortalamasının üzerinde de ondan
Gençler idealist düşündüğü ve bilgiye kolayca ulaştığı için iktidarda olması ise cehalet saflık ya da birilerinin işine geldiği için
Neyse ki o yönden iyi site
"vatandaşlar artık acil servise kız bakmaya gidiyor" diyen bir başbakanı olan partiyi neden sevelim?
bir nedeni var demek ki. Mesela egitim kalitesi
O eğitim bakanin sucu
Butun bakanlar zaten akp nin adamlari ve hepsi bulundugu konumdan farkli kafada insanlar. Kimisi liseyi bile bitirememis. Ay neler diyorum ben, ulkenin cumhurbaskani zaten diplomasi sahte olunca , bakani mi egitimli olucak ilahi ben. neyse, akp cehalettir. Kullanamadigi otel, kopru, ev icin sevinen koyunluktur.
E sevilmek zorunda mi
Ajahh önceden akp sayısı fazlaydı burada. Sanırım hepsini şikayet ettiler :DDD
Simdi herkes bizi özür dileyen ülke olarak biliyor. Böyle nam mı olur?
Gençlere bir şey katmadığı içindir.
Hüloooğgh kim sevmiyor ak partiliyiz akpartiliyiz
Nerdesiniz ya asdf :-)
burdayız hadi meeee meeee melemiyormuyuz hüloooogh Tayyip baba Hz. tayyip reis <3
RTE <3 yola devam :-)
Evet hedef 2023 akpartiliyiz yoldaşım öyle değil mi Bir hülooogh yaz da şenlenelim <3
Hedef gerçekten 2023 yoldasim :-) Hulooooogh addfg :-) <3
:D Ben daha birşey yazmıyorum görenler fazla yüklenmeyin Asdf
Seninle beraber birsuru ak partili Eig hakkediyor :-) Simdi seni secsem fazla yuklenicekler eksilerler =) gerçi diğerlerini de öyle ama olsun ya.. :-)
Ben çok güzel meeelerim beni seç Hüloooğgh :(
Eksiye raziyim diyorum yani =) Ok yoldaim yoldaslarim.. :-)
Çünkü akp de beni sevmiyor niye seveyim.
çünkü hiçbişeyi bilmeyen kıt görüşlü insanlar
Nicin mi vatani seviyoruz
Sevdireceğine Sövdürüyor ondan dolayı sanırım 😊
cunku o gençler işsiz ve iş bulmalari için diploma degil torpil gerekiyor bu ulkede..
Kim demiş bunu? Susuyoruz o yüzden ;)
sevmemiz icin neden vardida sevmedik sanki.
Eleman fırıldak ondan olabilir.
Yeni nesil yeni moda beyleee
demek ki sebebi var kör değiliz görüyoz
Neden sevelim ki?
Guncellemeyi okuyabilirsiniz mesela? ..
Türkiyeyi bir yere getirdiği falan yok. Ülkenin olan servetlerini harcadı. Göz boyadı. Önce Sezerin görevinin bitmesini bekledi. Ondan korkuyordu. Sonra yerine adamı Gülü getirdi. Sonra ordu darbe yapmasın diye askeri kanadı ergenekon bilmem ne saçmalıklarla pasivize etti. Tamamen kontrolü ele geçirince, insanların din maddiyat gibi hassas noktalarını vurdu. Sonra fetoya bir çalım. Bir de gazzeye falan timsah gözyaşları falan. İnsanlara duygu sömürüsü. Kontrol geçti mi ele? Haydeee başladı kıyımlara. Türkiye 2009'dan beri ölmüş durumda haberiniz yok. bir çık yurtdışına, bir bak yurtdışından türkiyeye. Ne hale geldi ülke 10 senede. İnsanlar 3 kuruş için birbiriin satar oldu
Ya kötünün iyisi o olmasa ülke gider bölünür.
Bölünmüş halde. Aç araştır bakalım geçmişte bu kadar terör olayı var mıydı?
Benim akrabalarım 15 senedir bu ülkede. Ben benim ülkemde bu adamın kopyasını gördüm. Türkiyenin sonu da Azerbaycan gibi olacak. Zamanında kafanızı çalıştırın yoksa yiyecek ekmek bile bulamayacaksınız
Zannetmiyorum. Hedef zaten 2023 ülke daha iyi olacaktır.
Bekle de gör. 2023'e Türkiye diye bir devlet kalıyor mu kalmıyor mu
Tamam. Bakalim o halde sende izle ve gor
Ben son 10 senede gördüm ülke ne hale geldiyse. Bürokrasi işlerinden gına geldim artık, eskiden 1 belgeye hallolan işler şimdi, dünyanın parası oldu. Tarım ülkesi et ithal ediyor, bundan utanç verici birşey var mı? Fındığın vatanı fındık alıyor başka ülkeden.
Gelişim köprü falan yapmak mı? Hepsi senden benden çaldığı paralar. Adam rüşvetle yakalandı be.
Hani 16 sene önce demişti tayyip erdoğan bir gün zengin olursa bilin haram yemiştir? Mal varlığı neden maaşının çok çok üzerinde. Neden sen evine et alamıyorsun adamın kızının 55 milyon dolarlık villası var?
Çükü ak parti öncesini bilmiyorlar, dünyadan bir haberler, ak parti öncesinde sular 4 gün kesiliyordu, ssk batmıştı ilaç bulamıyorduk ve alamıyorduk, doğal gaz yoktu tek bir odayı kullanmak zorunda kalıyorduk, okullarda kitap falan dağıtılmıyordu, kovalisyon hükümet birbirine çocuk gibi küsüyorlardı, kemal deviş ülkenin iflasını açıklamıştı, memurun maaşını veremeyecek duruma gelinmişti, türbanlılar okul önlerinde yerlerde sürükleniyordu ( feministle hiç ses çıkarmıyordu) , demirelin bir dediği diğerini tutmuyordu, ecevit karısı rahşanın emriyle tecavüzcüleri, teröristlere af getirmişti, keza ahmet necdette öyle, söylenecek daha çok şey var aslına ama neyse. Allah bir daha eski günleri bizlere yasatmasın. En çok şehit'de 1993-94 yıllarında verilmiştir ve türkiye üçüncü snıf ülkeyken , bgün en hızlı gelişen ülkeler arasında.
Bu yorumunu çok beğendiğim bir gizliden.
Sadece Türkiye mi öyle sanıyorsun sen? O dönem tüm dünya öyleydi. Sanki erdoğan gelince hemen mi düzeldi herşey? Geldi elde ne var ne yok harcadı. Sanki cebinden verdi. Ülke bölünmüş halde, bunu göremiyorsanız gözleriniz kör. Eskiyi görüyorsanız bunu da görmeniz lazım. İnsanları kandırmak kolay daha doğrusu cahilleri. Osmanlı osmanlı diye diye hepinizi gaza getirdi. Ne diyeyim yazık size. Ssk bitmiş diyorsun, sgk ne halde peki? Hastanelerde insanlar parasızlıktan ölüyor.
Tamam 2023 `te de bu ülkeyi gorucez olmesek. Bölünmüş mu bölünmemiş mi veya daha mi çok ileriye gitmiş yoksa duraksayip dagilmis mi bende gerçekten çok merak ediyorum. Ama dediğim gibi aksi halini hic zannetmiyorum.
Bu durumu yaşamış bir ülkenin vatandaşı olarak yorum yapıyorum ben zaten. Dışardan çok net belli oluyor ülkenin diktatörlüğe gittiği. Ama işte celladına aşık olmuş bazılarınız. Umarım yemeğe birşey bulabilirsiniz gelecekte
Yurt disindasiniz herhalde bir diş göz olarak yorumluyosunuz ülkeyi , güzel. Yani bilmiyorum meyve veren ağaç taslanir misal Almaya' da herkes Erdogandan nefret ediyor. Adam doğru yolda demek ki. Ayrıca hangi ülke israile rest çekip bu devirde rus ucagini düşürdü? Neyse.. Uzadikca uzuyo.
Hayır Türkiyedeyim. Akrabalarım da kaç senedir burada. Eskiden bir telefon kaydı yaptırmak bile 5 tl idi, şimdi 200 tl oldu. Hastaneye yatıyorsun para soymak için bin takla atıyorlar.
Rus uçağını düşürdü özür diledi. İsraile öldürüyorsun dedi sonra ben onları hedef almadım dedi.
Neyse, umarım türkiye diye bir devlet kalır çünkü türk birliğine çok ihtiyacımız var araplara değil
Parayi çok ortaya koyuyosun bir defa eskinin parasıyla şimdinin parasi bir değil. Adam türk parasini bile değerlendirmiş. Onun dişinda boyun eğen bir devlette değiliz. Türk ordusu gün geçtikçe güçlenip kendi silahini üretir konuma geldi zaten yolları tünelleri bogazlari saymiyorum. Diyorum ya gün geçtikçe daha daha iyi olucaz.
Türk ordusu son 10 senede ne kadar şehit verdi haberin var mı? Eskiden bu kadar terör olayı olmazdı. İnsanlar şimdi korkularından markete giremiyorlar kalabalık diye her taraf yobaz araplarla dolu.
Paraya önem veriyorsun diyorsun. 2002 kasımında 1,97 idi dolar şiimdi 2,95 civarlarında böyle değerlendi? Türk ordusundan kim korkuyor Allah aşkına şuan? Elin dağlısı şehit öldürüyor karınca öldürür gibi. Şehite kelle diyen biri mi ülkeyi kurtaracak?
Eskiden terörle daha zor basa cikiyoduk imkanimiz yoktu benimde babam asker biliyorum. Simidi ürettiği ucaklari tankları kullanıyor ki zaten gecen Erdogan su ana kadar rekor terörist olduruldu gibisinden ropörtaj vermişti. Paramizda eskiye gore degerlenmedi mi sifirlari kaldirdik. Ama benimde su an için hak vermedigim konu Suriyeli ler. Çünkü çok fazla tölerans tanidi onlara.
Ülke diktatörlüğe gidiyor bacım hsberin var mı? Ülkede ekonomi diye birşey kalmamış. Herşeye hergün zam geliyor. Konut fiyatları el yakıyor. Neyse. Bir ateiste allahı açıklamak kadar anlamsız size bunu açıklamak. Umarım bizim halimize düşmezsiniz. Yoksa işte bizim gibi göçebe orada burada hayat kazanmaya çalışacaksınız bir süre sonra. Zaten göç başladı yurtdışına
Çok negatif dusunuyosunuz. Bende bakalim görelim diyorum. Biliyomusun, senin bu dediklerin ne zaman gerçekleşir bu göç aclik zam sefalet , bunlar asil Erdoğan giderse basimiza gelir. bir düşün. ya da o giderse kim gelecek? Bunlarda tartisilir ama yine bunlarda "Bi ateiste allahi aciklamak kadar anlamsız" olur. Bakalim..
Aydın kesim fazla
Bu sitede mi? :D
Genelevleri halen bedava olmadığı icindir
AKP yi seven kaldımı koyunlar hariç :D
Bozuk saat misali site..
www.aktifhaber.com/...kmaya-gidiliyor-1367615h.htm
@entelman doktor efendi eli hasta cebinde diye yuhalatan zihniyetin askerleri ne beklenir. Normal karşılamak dahi acı verici..
O kadar yoğun ve acılı bir yere, acil ihtiyacı olmayan gitmez. Gitmemelidir de. Fakat bu açıklamayla adeta memleketin bütün sapıklarına çağrı yapılmış. Gidin karı kız gani denmiş. Çok acı! Doktoru, hemşiresi, zaten canından bezmiş insanların da iş yükü artırılmış bir de orayı bu tür işler için mesken tutanlarla uğraşacaklar :/
@entelman bu gözler ne "geçiyorum uğradım" lar gordu. çünkü vergileriyle maaş aliyormusuz :)
Geçiyordu ve uğradı! Peki sonuç? Ne elde etti?
senin için ne yaptılar acaba bir düşün ve cevap ver?
Gençler eskiyi bilmiyor çünkü
Islerine gelmiyoda o yuzden
gençler cahil değil çünkü
Yok be. Çomarlar da fazla burada.
hepsinin kafası güzel ondan
aynen katılıyorum
Cehaletten sıyrılmış olanlar vs olmayanlar.
bu sitenin çoğunluğu demek ki akıl yürütüyor.
Meyva veren ağaç taşlanır
Sigara zammı 😂😂
ben sevuyorum
Bence çoğu seviyor.
Sevilcek bir tarafı yok.
Ne güzel işte
Neden sevek
Çükü ak parti öncesini bilmiyorlar, dünyadan bir haberler, ak parti öncesinde sular 4 gün kesiliyordu, ssk batmıştı ilaç bulamıyorduk ve alamıyorduk, doğal gaz yoktu tek bir odayı kullanmak zorunda kalıyorduk, okullarda kitap falan dağıtılmıyordu, kovalisyon hükümet birbirine çocuk gibi küsüyorlardı, kemal deviş ülkenin iflasını açıklamıştı, memurun maaşını veremeyecek duruma gelinmişti, türbanlılar okul önlerinde yerlerde sürükleniyordu ( feministle hiç ses çıkarmıyordu) , demirelin bir dediği diğerini tutmuyordu, ecevit karısı rahşanın emriyle tecavüzcüleri, teröristlere af getirmişti, keza ahmet necdette öyle, söylenecek daha çok şey var aslına ama neyse. Allah bir daha eski günleri bizlere yasatmasın. En çok şehit'de 1993-94 yıllarında verilmiştir ve türkiye üçüncü snıf ülkeyken , bgün en hızlı gelişen ülkeler arasında.
Tamam 😂😂😂
Seversin artik..
Yok almayım
ben ak partiyi seviyorum...
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!