Oğlum olursa sünnet ettirmeyeceğim. Barbarlık değil mi bu ya?

Bilmem kaç bin yıllık gereksiz bir rituel. Bana göre barbarlık ve vahşetten başka şey değil.2 yaşındaki insana yapılacak şey mi bu? Bir mantığı da yok sadece öyle kabul edilmiş kimse de sorgulamadan sürdürüyor işte.

Benim fikrim bu. bir başkasına göre kutsaldır bana göre sadistlik
Sünnet barbarlıktır çağdışıdır
Sünnet kutsaldır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Oğlum olursa sünnet ettirmeyeceğim. Barbarlık değil mi bu ya?
Cevapla