"Ne mutlu Türküm diyene!" sözünden ne anlıyorsunuz?

Herkes kendi anladığını yazsın. Saygı çerçevesinde lütfen...
Güncellemeler
+1 yıl
Kendini Türk sayıp, kendini Türk hissediyorsun, ne mutlu sana. Benim anladığım budur arkadaşlar. Çok güzel bir söz, defalarca duysam ilk kez duymuş gibi gurur veriyor.
"Ne mutlu Türküm diyene!" sözünden ne anlıyorsunuz?
Cevapla