Bir tecavüz ve sonrasın da tecavüze uğradığı için utanıp intihar eden bir genç kız. Bitsin artık dedikçe çoğalıyor?

Bir tecavüz ve sonrasın da tecavüze uğradığı için utanıp intihar eden bir genç kız. Bitsin artık dedikçe çoğalıyor?
Öğretmeninin tecavüzüne uğrayan Cansel'in intihar etmesi ve bu olayın duyulmaması için üstünün kapatılması artık kanımı donduruyor. Kansız insanlar yüzünden gencecik bedenlerin toprağa gömülmesine dur denmeli artık!

Tecavüze uğradığı için utanan Cansel değil o kansız olmalıydı.
Bir tecavüz ve sonrasın da tecavüze uğradığı için utanıp intihar eden bir genç kız. Bitsin artık dedikçe çoğalıyor?

Bu iğrenç, kan donduran olay hakkında düşünceleriniz nelerdir? Artık idam gelmeli mi? Yoksa idam bu kansızların kurtuluşu mu olur? Bence kurtuluşu olur. Her türlü işkence yapılmalı bence. Bitsin artık bunlar!
Bir tecavüz ve sonrasın da tecavüze uğradığı için utanıp intihar eden bir genç kız. Bitsin artık dedikçe çoğalıyor?
Cevapla