Kayseri'deki üvey anne dehşeti hakkında ne düşünüyorsunuz?
Biz ne ara bu hale geldik, biz ne ara bu kadar cani olduk? Gerçekten çok acı bir tablo, yaşadığım şehirde hele ki cereyan etmesi böyle birşeyin beni derinden etkiled, hala etkisindeyim ama malesef birşeyi değiştirmiyor. Buradaki vatandaşların da gerçekten cezaya rağmen tepkisi ve öfkesi dinmiyor;peki siz ne düşünüyorsunuz?
Haber linki;https://www.mynet.com/haber/guncel/kayserideki-uvey-anne-dehsetine-vatandasin-tepkisi-buyuyor-2239128-1
Biz ne ara bu hale geldik, biz ne ara bu kadar cani olduk? Gerçekten çok acı bir tablo, yaşadığım şehirde hele ki cereyan etmesi böyle birşeyin beni derinden etkiled, hala etkisindeyim ama malesef birşeyi değiştirmiyor. Buradaki vatandaşların da gerçekten cezaya rağmen tepkisi ve öfkesi dinmiyor;peki siz ne düşünüyorsunuz?
Haber linki;https://www.mynet.com/haber/guncel/kayserideki-uvey-anne-dehsetine-vatandasin-tepkisi-buyuyor-2239128-1
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar