Kayseri'deki üvey anne dehşeti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kayseri'deki üvey anne dehşeti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Biz ne ara bu hale geldik, biz ne ara bu kadar cani olduk? Gerçekten çok acı bir tablo, yaşadığım şehirde hele ki cereyan etmesi böyle birşeyin beni derinden etkiled, hala etkisindeyim ama malesef birşeyi değiştirmiyor. Buradaki vatandaşların da gerçekten cezaya rağmen tepkisi ve öfkesi dinmiyor;peki siz ne düşünüyorsunuz?

Haber linki;https://www.mynet.com/haber/guncel/kayserideki-uvey-anne-dehsetine-vatandasin-tepkisi-buyuyor-2239128-1

Kayseri'deki üvey anne dehşeti hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla